اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استمرار بارش برف و کولاک شدید در محور‌های کوهستانی خلخال

رانندگان هنگام گذر از گردنه الماس دقت کافی داشته باشند

خبرگزاری فارس: به دنبال بارش برف و استمرار کولاک در محور‌های کوهستانی خلخال رانندگان در گذر از گردنه الماس دقت کافی داشته باشند.

رانندگان هنگام گذر از گردنه الماس دقت کافی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به علت بارش سنگین برف در شهرستان خلخال و مناطق کوهستانی این منطقه شرایط سخت تردد در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان حاکم بوده و لازم است رانندگان با رعایت احتیاط و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از گردنه‌ها و محورها گذر کنند.

شب گذشته گردنه الماس همچنان غرق در کولاک شدید، برف و یخبندان بود، به همین دلیل تردد در این محور بدون زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر نیست.

اکیپ مستقر پلیس راه در این محور در خصوص لغزندگی جاده در اثر یخبندان به رانندگان و خودروهای عبوری هشدارهای لازم را داد.

یک تیم پلیس راه متشکل از دو خودرو و کادر پلیس راه در محور خلخال – اسالم حضور داشت که در پاسگاه دو منظوره خروجی خلخال نسبت به راهنمایی رانندگان در خصوص داشتن زنجیر‌چرخ تاکید داشتند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان خلخال و معاونت فرمانداری این شهرستان ضمن بازدید از راهدار‌خانه شهید غنیمت اسدی و پایگاه امداد و نجات گردنه الماس با راهداران و امدادگران از نزدیک دیدار کرده و از زحمات شبانه‌روزی آنها در بازگشایی محورها و امدادرسانی به مسافران، رانندگان و خودروهای عبوری قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال در جمع امدادگران پایگاه امداد و نجات گردنه الماس گفت: پدافند غیر‌عامل یکی از ضروریات و مباحث مهم در بحران بوده و ما باید همیشه برای مقابله با شرایط بحران آماده باشیم.

حسین بهمنی از تلاش‌های امداد‌گران در نجات جان مسافران تقدیر کرد و افزود: تلاش برای نجات جان مردم با اتحاد و همدلی از وظایف همگانی است.

وی از برگزاری همایش پدافند غیر‌عامل با همکاری نهاد‌های جمعیت هلال احمر و فرماندهی نیروی انتظامی خلخال و سایر دستگاه‌های ذیربط در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محسن مردی معاون فرماندار خلخال نیز در جمع راهداران اداره کل راه و شهرسازی شهرستان خلخال تصریح کرد: خدمت به مردم و حفظ جان آنان از خصوصیات ویژه راهداران است و خدمات این راهداران به دور از خانه و کاشانه اجری عظیم در پیشگاه خداوند داشته و با مادیات قابل جبران نیست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم‌اکنون سطح محور خلخال – اسالم، محور خلخال – کوثر، خلخال – هشتجین و شاهرود برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و تردد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول