اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

دشمن تلاش می‌کند مردم را از انتخابات متنفر کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد فضای ناآرام، درگیری، تنش و .. مردم را از انتخابات متنفر کند.

دشمن تلاش می‌کند مردم را از انتخابات متنفر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد خرسند پنج‌شنبه‌شب در مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، که در دفتر حزب موتلفه اسلامی استان فارس با حضور اعضای این تشکل ولایت‌مدار برگزار شد، اظهار داشت: اولویت فعلی کشور حل مسائل اقتصادی است و نباید موضوع انتخابات این مهم را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه تمام موضع‌گیری‌ها باید در راستای آرامش کشور باشد، افزود: گفتار، نوشتار و رفتار همگان باید در راستای تبعیت از رهبری باشد تا مردم طعم شیرین موفقیت و پیروزی در تمام امور را بچشند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه مسیر خدا و رسول او از مسیر ولایت می‌گذرد، تصریح کرد: هر اجتهادی در مقابل نص ولایت خطا و انحراف است.

خرسند با اشاره به سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و تسلیت این مناسبت، گفت: مصیبت بزرگ‌تر برای اسلام و مسلمانان انحراف از مسیر پیامبر بود چراکه خط رسول خدا تاریخ مصرف ندارد و هرگاه مسلمین در طول تاریخ از خط پیامبر، ائمه و ولایت تبعیت نکردند با شکست مواجه شده و حکومت‌های فاسد بر آنان مسلط شدند.

امام جمعه کازرون در ادامه ابراز داشت: امروز در جمهوری اسلامی، معیار رهبری است و دیدیم آنان که شاخص نظام را نادیده گرفتند چگونه اسیر گرداب حوادث و شکست فاحش شدند.

وی با بیان اینکه آنان که به اسم شهید رجایی رای آوردند اما الگوی‌شان مقلد و تابع ولایت بودن آن شهید بزرگوار نبود، در نگاه مردم چیز دیگری از آب درآمدند.

خرسند با بیان اینکه شهید رجایی شیفته خدمت بود نه قدرت، اضافه کرد: دیدیم که آن شهید ولایت‌مدار هرگز تغییر نکرد و عوض نشد.

امام جمعه کازرون با اشاره به مردود شدن امت اسلام در نخستین فتنه، تصریح کرد: زمانی که مسلمانان به آداب و رسوم جاهلیت برگشتند نتیجه آن معاویه از آب درآمد، شهید شدن حسین‌ابن علی (ع) و اسارت خانواده این امام همام نیز نتیجه در خواب غفلت بودن مسلمین بود و تمام این وقایع تلخ به خاطر آن به وجود آمد که شاخص فراموش شد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و به فلاکت افتادن موسوی و کروبی گفت: اگر این دو نفر از حصر خانگی خارج شوند، مردم یک لحظه فرصت نمی‌دهند و آنان را معطل نمی‌کنند.

خرسند با بیان اینکه برخی زمانی انتخابات را آزاد می‌دانند که خودشان رای بیاورند، خاطرنشان کرد: هرکس لفظ آزادی انتخابات را به زبان بیاورد، خواسته یا ناخواسته عامل آمریکا و اسرائیل به حساب می‌آید و مگر تاکنون انتخابات برگزار شده متعدد در کشور ما آزاد نبوده است.

امام جمعه کازرون اظهار داشت: امروز هرکس بخواهد آرامش کشور را برهم بزند و دل رهبر را جریحه‌دار کند، از روسای سه قوه گرفته تا دیگر رده‌ها، به کشور خیانت کرده است.

انتهای پیام/ 2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول