اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

تعطیلی سینما استقلال 7 ساله شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به تعطیلی هفت ساله سینما استقلال اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز منطقه بلوار شهید نواب صفوی، ضروری است در اسرع وقت مشکل این سینما حل شود.

تعطیلی سینما استقلال 7 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محسن نصیری معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم و دیگر مدیران این نهاد امروز با حضور در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در خصوص اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نگاه فرهنگی شهردار قم به این شهر و حضور محسن نصیری با سابقه فرهنگی در جایگاه معاون فرهنگی اجتماعی این ارگان، نوید رشد روز افزون فعالیت‌های فرهنگی در این استان را داد.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به حضور میلیونی زائران از سراسر کشور در قم ابراز داشت: با توجه به جایگاه و شرایط ویژه این استان و انعکاس فعالیت‌های فرهنگی این شهر در سراسر کشور لازم است دقت بیشتری در اجرای برنامه‌ها باشد.

وی استفاده از مشارکت دیگر دستگاه‌ها در بالا بردن کیفیت فعالیت‌های فرهنگی هنری را بسیار مؤثر عنوان کرد و گفت: امید است در مناسبت‌های خاص از جمله تعطیلات نوروزی که در پیش رو داریم، با مشارکت دستگاه‌های استان به ویژه شهرداری قم بتوان فعالیت‌های ویژه‌ای را برای استقبال از زائران برنامه‌ریزی کنیم.

اسماعیلی‌طبا در ادامه خواستار مشارکت شهرداری قم در طرح‌های فرهنگی این اداره کل شد و اظهار داشت: برگزاری تعزیه‌خوانی در نقاط مختلف شهر و حمایت از ظرفیت‌های هنری استان به ویژه تئاتر و فیلم از جمله برنامه‌هایی است که مشارکت دیگر دستگاه‌های استان به ویژه شهرداری را می‌طلبد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی هفت ساله سینما استقلال اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز منطقه بلوار شهید نواب صفوی، ضروری است در اسرع وقت مشکل این سینما حل شده و برای استفاده مردم آن منطقه راه‌اندازی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص لزوم حمایت از هنرمندان قم ابراز داشت: در طرح زیباسازی شهر قم در پروژه‌های نقاشی دیوارهای شهر، برای اجرای بهتر و در راستای حمایت از هنرمندان استان بهتر است از هنرمندان قمی در این خصوص استفاده شود.

وی به برگزاری جشنواره بازی‌های سنتی در قم اشاره و عنوان کرد: با توجه به توسعه روزافزون بازی‌های مضر این اداره کل در راستای احیا و حفظ بازی‌های سنتی برای همکاری جهت برگزاری این جشنواره اعلام آمادگی می‌کند.

اسماعیلی‌طبا با اشاره به نیاز و تقاضاهای بسیار زیاد کیوسک‌های مطبوعاتی و خدماتی در قم اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی از دستگاه‌های مرتبط، صدور مجوز و رسیدگی به این کیوسک‌ها نظم بهتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول