اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 4 ایستگاه مترو در کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از بهره‌برداری چهار ایستگاه قطار شهری کرج با جذب اعتبارات دولتی تا سال 92 خبر داد.

بهره‌برداری از 4 ایستگاه مترو در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده با بیان این مطلب درباره پروژه قطار شهری کرج افزود: اجرای خط 2 قطار شهری کرج نیاز به واریز اعتبارات صندوق مهر ماندگار دارد که این اعتبار تاکنون به اجرای این پروژه تعلق نگرفته است.

وی افزود: عدم واریز اعتبار تخصیص یافته سال 91، همچنین اعتبارات مربوط به صندوق مهر ماندگار به پروژه خط 2 قطار شهری کرج و حومه، پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه را با کندی مواجه کرده است.

این مسئول اظهار داشت: طرح مهر ماندگار یکی از اقدامات دولت است که به منظور شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح‌های مهم نیمه‌کاره به این طرح‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: اگر این اعتبارات به پروژه قطار شهری کرج اختصاص یابد در سال 92 شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن 4 ایستگاه مترو خواهیم بود که لازمه این امر تخصیص اعتبارات لازم به این امر است.

*رفع نیازهای مرکز استان با ارائه مطلوب خدمات منتفع می‌شود

شهردار کرج با بیان اینکه، رفع نیازهای مرکز استان با ارائه مطلوب خدمات منتفع می‌شود، با اشاره به گذشت دو سال و نیم از عمر استانداری البرز، عنوان کرد: بسیاری از نیازهای مرکز این استان با ارائه خدمات بیشتر مرتفع شود.

وی گفت: به‌رغم اینکه، بسیاری از شهرها گستردگی کلانشهر کرج را ندارند به علت قرار گرفتن در مرکز استان سهم مطلوبی از اعتبار تملک دارایی دارند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در سال گذشته با وجود استان شدن کرج، بهره‌برداری از تملکات دارایی استان در حداقل قرار گرفت و در سال‌جاری نیز به مشکل اقتصادی برخورد کردیم و مشکلاتی در این مسیر به‌وجود آمد.

آقازاده با بیان اینکه، شهرداری اعتبار لازم برای تملک اراضی اختصاص داده است، گفت: این درحالی است که امکان برگشت این اعتبار و صرف آن در عرصه‌های دیگر وجود دارد که این امر به صلاح شهر نیست.

شهردار کرج تاکید کرد: سنگین‌ترین ترافیک کشور در راه‌های مواصلاتی را در این استان و بعضاً این کلانشهر شاهد هستیم و امید است در خصوص تکمیل پروژه همت طی توافقات و انعقاد قراردادی که با وزارت راه و ترابری به امضای دو طرف رسید تا پیش از پایان کار دولت دهم این افتخار نصیب شهر گردد.

انتهای پیام/2302/ج/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول