اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

ایستگاه‌های مترو متناسب با فرهنگ اصفهان بنا شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایستگاه‌های مترو باید متناسب با فرهنگ اصفهان بنا شود.

ایستگاه‌های مترو متناسب با فرهنگ اصفهان بنا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولادگر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حماسه 9 دی ماه سال 88 اظهار کرد: مردم در این روز فارغ از هرگونه سلیقه سیاسی از حریم ولایت دفاع کردند.

وی با اشاره به فرهنگ شهروندی و فعالیت‌های چند ماهه اخیر شهرداری در این زمینه افزود: در مجموعه رسانه‌ای شهرداری به موضوع‌های مختلف حوزه شهری بسیار مطلوب پرداخته شده اما نهادینه کردن این امر در میان مردم نیازمند صرف بودجه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید مباحث شهری را در قالب اقدامات فرهنگی و هنری همچون کاریکاتور و عکس به مردم ارائه کرد چرا که جلوه‌های هنری و بصری تأثیر بسزایی در اجرا شدن آن دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در باغ‌های بانوان اصفهان بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای به باغ بانوان شود و گسترش نیز باید در دستور کار مسئولان شهری قرار گیرد.

فولادگر در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مناسب سازی فضای شهری برای سهولت استفاده جانبازان و معلولان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: برخی از مساجد مناسب سازی برای معلولان نشده که لازم است از بودجه مساجد بخشی از آن را صرف مناسب سازی و ایجاد رمپ برای معلولان کرد.

وی همچنین به مسیر دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: مسیر ایستگاه‌های دوچرخه سواری باید توسعه و پیوسته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به ایستگاه‌های متروی اصفهان که هم اکنون در حال احداث است، گفت: باید نماهای ایستگاه‌های مترو زیباسازی شده و متناسب با فرهنگ اصفهان باشد.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول