اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری خراسان‌رضوی خبر داد:

هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی گفت: هماهنگی و تعامل بین نهادهای مختلف قضایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی در استان خراسان‌رضوی برای برگزاری انتخابات در مطلوب‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد.

هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام علی شریعتی‌مقدم ظهر امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌رضوی با اشاره به حوادث سال 88 اظهار کرد: مردم با حضور مؤثر خود در صحنه میزان بالای بصیرت و هوشمندی خود را به عرصه ظهور رساندند و با حرکت در مسیر انقلاب و مقام معظم رهبری، طومار فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی ادامه داد: با چنین پیشینه تاریخی از مواضع رهبری و مردم جای این سؤال وجود دارد که چرا عده معدودی هنوز در خواب به سر می‌برند و به دنبال طرح مسائل تفرقه افکنانه و مأیوس کردن مردم و ایجاد جو ناامنی در جامعه هستند.

شریعتی‌مقدم افزود: هماهنگی و تعامل بین نهادهای مختلف قضایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی در استان خراسان‌رضوی در مطلوب‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد و حوزه‌های مختلف رصد شده و تحت نظارت و کنترل قرار دارد تا اجازه هرگونه بی‌نظمی و ناامنی از افراد متخلف، شرور و قانون‌شکن گرفته ‌شود.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 92 گفت: در این انتخابات شاهد وجود صندوق‌های رأی در کوچک‌ترین اجتماعات انسانی و جغرافیایی واجد شرایط هستیم و این مسئله نشان می‌دهد که تمامی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت دارند، چیزی که حتی در پیشرفته‌ترین کشورهای جهان وجود ندارد.

شریعتی‌مقدم با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در حوزه اجرای عدالت و تأمین امنیت در آینده گفت: رئیس قوه قضائیه نیز دستور مبارزه و برخورد قاطع با اشرار و اراذل و اوباش و در کل قانون‌شکنان را مورد تأکید قرار داده‌اند و دادگستری استان نیز در بخش‌های مختلف از جمله معاونت قضایی، دادستانی و محاکم عمومی و انقلاب مشهد، معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و سایر قسمت‌ها طرح‌های در دست اجرا را با جدیت و قاطعیت در زمینه اجرای عدالت و تأمین امنیت سطح استان ادامه می‌دهد.

در ادامه سید امیر مرتضوی رئیس کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌رضوی گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمادی از کارآمدی نظام اسلامی و نظام دینی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/70022/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول