اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سهام عدالت استان اردبیل:

40 هزار کارگر فصلی و ساختمانی سهام عدالت می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل گفت: 40 هزار کارگر فصلی و ساختمانی در استان اردبیل سهام عدالت می‌گیرند.

40 هزار کارگر فصلی و ساختمانی سهام عدالت می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سجاد کریمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات سهام‌داران در اردبیل اظهار داشت: شناسایی و ثبت‌نام مشمولان طرح سهام عدالت در 13 مرحله انجام شده و تنها کارگران فصلی و ساختمانی باقی ماندند که با هماهنگی انجام شده با سازمان‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و امور اجتماعی استان از طریق شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها اقدام لازم انجام می‌شود.

وی گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی و حروف الفبا در ماه جاری و بهمن ماه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی به دست آنها می‌رسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل افزود: این فرم‌ها تنها مخصوص کارگران فصلی و ساختمان مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که قبلاً‌ از طریق اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند.

کریمی بیان کرد: تحویل و تکمیل این فرم‌ها توسط سایر افراد که در لیست ارسالی اسامی آنها موجود نباشد به منزله باطل کردن آن فرم بوده و هیچ ترتیب اثری به آنها داده نمی‌شود.

825 هزار نفر در استان اردبیل واجد شرایط سهام عدالت شناخته شدند

این مسئول افزود: پیش از این، افراد واجد شرایط شامل مددجویان زیر پوشش امداد و بهزیستی، روستاییان و عشایر، کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل افزود: هم‌اکنون تمام مشمولان ثبت‌نامی در سال‌های 85 و 86 شامل نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، روستاییان، عشایر و همچنین شاغلان و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی که در سال 87 ثبت‌نام کرده‌اند سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر از ابتدای اجرای این طرح تا پایان آذرماه امسال 825 هزار نفر از مردم استان اردبیل واجد شرایط شناخته شده و اقدامات ثبت آنها در سامانه‌های مورد نظر انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در قالب سهام‌داران 9 شرکت تعاونی، سهام عدالت شهرستانی نیز سازماندهی شده و سهام‌داران با اعمال رای می‌توانند در مجامع عمومی شرکت‌های یاد شده حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت عملیات اجرایی ثبت‌نام کارگران ساختمانی در کشور تا پایان سال جاری به انجام می‌رسد.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به حجم گسترده مراجعان مردمی به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های استان اردبیل، اعلام کرد: در سال‌های اخیر با تلاش مسئولان اقدامات مناسب و شایسته‌ای انجام شده و پیگیری‌های لازم برای زیر پوشش قرار دادن سایر اقشار نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/62001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول