اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار: بهترین بازی خود را برابر ذوب‌آهن به نمایش می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن رقیب ماست و تلاش می‌کند به هر نحوی شده ما غافلگیر کند اما ما هم تلاشمان این است که بهترین بازی خود را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

کرانچار: بهترین بازی خود را برابر ذوب‌آهن به نمایش می‌گذاریم

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برد تیمش برابر نفت آبادان تصریح کرد: با ارائه یک بازی مطمئن موفق شدیم به دور بعد رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کنیم و این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر بدشانس بودیم اما در این دیدار توانستیم حق خود را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا سپاهان صحبت‌های بازیکنان و مسئولان نفت آبادان مبنی بر عدم شرکت در جام حذفی یا استفاده از بازیکنان ذخیره مقابل سپاهان را جدی گرفته بود یا خیر تأکید کرد: به اعتقاد من این یک نوع جنگ روانی بود که که از جانب باشگاه نفت راه افتاده بود چراکه کم و بیش شاهد حضور نفرات اصلی این تیم در بازی مقابل سپاهان بودیم و من هم هر روز به بازیکنانم هشدار می‌دادم که جام حذفی سرشار از شگفتی‌هاست و به هیچ عنوان نباید گول چنین مسائلی را بخورند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا محمد غلامی و احسان حاج صفی از تعویض‌های خود ناراحت بودند یا خیر افزود: به اعتقاد من این تعویض‌ها نباید برای بازیکنان ناراحتی چندانی به همراه داشته باشد چراکه این روزها به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستند بازی مورد نظر ما را انجام بدهند اما هدف اصلی ما این بود که در کنار این دو بازیکن به همراه محرم نویدکیا آنان را برای بازی مهم دربی اصفهان که اهمیت بسیاری دارد حفظ کنیم.

کرانچار در ادامه به دیدار تیمش در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: در این بازی به طور قطع یک بازی بسیار جالب توجه را می‌توانیم انتظار داشته باشیم و ذوب‌آهن هم قصد دارد با یک ترکیب قوی از ضعف‌های احتمالی ما استفاده کند.

وی گفت: این تیم رقیب ماست و تلاش می‌کند به هر نحوی شده ما غافلگیر کند اما ما هم تلاشمان این است که بهترین بازی خود را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد با اشاره به زمین چمن ورزشگاه فولادشهر افزود: نه تنها در بازی مقابل نفت آبادان بلکه در بازی‌های گذشته نیز این زمین بسیار ناهموار بود، سزاوار است سپاهان که روی یک زمین صاف بازی کند، همه می‌دانیم ذوب‌آهن به دلیل مشکلاتی که دارد به طور مداوم تمرینات خود را در این زمین انجام می‌دهد که موجب شده کیفیت زمین پایین بیاید.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات زمین هر چه سریعتر حل شود تا بازی‌های بسیار بهتری را از سپاهان شاهد باشیم.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول