اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

دشمن به دنبال متزلزل کردن پایه‎های نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دشمن به دنبال متزلزل کردن پایه‎های نظام و باز تولید فتنه است.

دشمن به دنبال متزلزل کردن پایه‎های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایش آموزشی ویژه فرماندهان نیروی انتظامی در استان گلستان که در مجتمع آموزشی رفاهی کارکنان ناجا در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن که با هدف تغییر ساختار نظام در فتنه سال 88 به موفقیت نرسید با افزایش تحریم‎ها و فشار اقتصادی آن هم در آستانه انتخابات، به دنبال این است تا حداقل بتواند در اجتماع تغییر رفتار ایجاد کند.

وی افزود: مستکبران و زیاده‎خواهان همواره به دنبال افزایش ثروت و قدرت خود هستند، از این رو به دنبال تغییر ساختار و رفتار در کشورهایی هستند که با منافع آنها در تضاد باشند و جمهوری اسلامی ایران به دلیل ویژگی استکبارستیزی خود، همواره در رأس اهداف کینه‎توزانه جهان استکبار قرار داشته و دارد.

دشمن پس از شکست در فتنه 88 فشار اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است

وی تصریح کرد: دشمن در نخستین اقدام خود درصدد تغییر ساختار نظام برآمد و با یک طرح و برنامه 10 ساله سرانجام فتنه‎ای را پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 پایه‎ریزی و ساماندهی کرد که بعدها "مایکل‎لدین" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‎های آمریکایی جریان فتنه، اذعان داشت که اساساً کودتای مخملی انتخابات‎محور است و در زمان دیگری نمی‎شود آن را اجرایی کرد.

جمشیدی ادامه داد: همه می‎دانید که سرانجام پروژه آمریکایی فتنه 88 چگونه با خروش میلیونی و تاریخی ملت خداشناس و با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی همان سال به انتها رسید، لذا دشمن باز هم بیکار ننشست و این بار تغییر رفتار ناشی از فشارهای اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد.

وی یادآور شد: شخص «دیوید پترائوس» که تا چندی پیش ریاست سازمان سیا را بر عهده داشت گفته است وقتی که طرح کودتای مخملی در ایران جواب نداد باید به دنبال تشدید فشار تحریم‎ها برویم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1392 در ایران فشار اقتصادی بیشتری را به ایران و مردم این کشور وارد کنیم تا ببینیم در ایران چه روی خواهد داد.

عده‎ای برای رسیدن به قدرت بیشتر، شعارهایی همسو با دشمن را مطرح می‎کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم که عده‎ای در داخل برای رسیدن به ثروت و قدرت بیشتر، شعارهایی همسو با طرح و نقشه دشمن را مطرح می‎کنند و هرچه که ما جلوتر رفته و به انتخابات نزدیک‎تر شویم، قطعاً این شعارها پررنگ‎تر و ورود این افراد در عرصه مخالفت جدی‎تر خواهد شد که این نیاز به هوشیاری و آگاهی مردم دارد که فریب این شعارهای بی‎اساس و پوچ را نخورند.

وی افزود: دشمن دارای سلطه رسانه‎ای و تبلیغاتی در جهان است و آن قدر در این راه هزینه می‎کند تا تبلیغاتش اثربخش واقع شود، مثلاً در جریان فتنه 88 بخشی از مردم متوجه نقشه دشمن و هدف شومشان نشده بودند اما پس از حوادث روز عاشورا که منجر به هتک حرمت به اباعبدالله (ع) و عزاداران آن حضرت شد حتی آن عده‎ای که شاید تا آن موقع هنوز تحت تأثیر تبلیغات رسانه‎ای دشمن قرار داشتند راه خود را از فتنه‎گران و آشوبگران جدا ساختند و در روز 9 دی پا به پای ملت بصیر بار دیگر با رهبر و مولایشان تجدید بیعت کردند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال متزلزل کردن پایه‎های نظام و باز تولید فتنه است پس نباید دست روی دست گذاشت تا تبلیغات رسانه‎ای آنها اثرگذار شود و این وظیفه همه ماست تا با اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده به خنثی‎سازی حربه‎های دشمن بپردازیم.

نیروهای انتظامی و امنیتی باید هوشیاری کامل داشته باشند

وی گفت: در انتخابات آتی ما در کنار انتخابات مهم و سرنوشت‎ساز ریاست جمهوری، انتخابات شوراها را نیز خواهیم داشت که دارای ویژگی محلی، قومی و قبیله‎ای است و نیروهای انتظامی و امنیتی باید هوشیاری کامل داشته باشند تا خدای نکرده هیچ مسأله‌ای که سبب خوشحالی دشمنان نظام شود به وجود نیاید و مردم در کمال امنیت و آرامش بتوانند رأی خود را به صندوق‎های اخذ رأی بریزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: امروز ما به لطف رهبری الهی و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و بصیرت، آگاهی و همراهی مردم متدین و همیشه در صحنه و با اتکا به فرهنگ نبوی و رفتار علوی، تردیدی نداریم که باز هم توطئه‎های دشمنان را خنثی خواهیم ساخت تا روزی که این انقلاب را به صاحب اصلی‎اش حضرت ولی عصر (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/2307/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول