اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مراجع تقلید صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله تهرانی در مسجد اعظم قم

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت آیت‌الله مجتبی تهرانی با حضور مراجع تقلید، علما، طلاب حوزه‌های علمیه و مردم قم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله تهرانی در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این مراسم یادبود جمعه شب با حضور آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله‌ شبیری زنجانی، آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی و مردم برگزار شد.

آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله ابراهیم امینی امام جمعه قم، آیت‌الله خرازی، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، آیت‌الله عباس کعبی، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی، حجت‌الاسلام پورمحمدی، کریم‌رضا پیریایی استاندار قم و جمعی از مسئولان کشوری از دیگر شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ضمن ذکر مصیبت برای امام حسین(ع) و یاران ایشان، به تبیین ابعاد مختلف زندگی آیت‌الله تهرانی پرداختند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گوشه‌هایی از زندگی مرحوم آیت‌الله تهرانی و ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو کرد.

آیت‌الله تهرانی از اساتید اخلاق و درس خارج فقه و اصول که سالیان متمادی به پرورش و تربیت جوانان متدین و ولایی مشغول بود و در آستانه اربعین حسینی پس از تحمل بیماری ندای حق را لبیک گفت.

پیکر این مرحوم همزمان با اربعین حسینی پس از تشییع با شکوه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد. رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم تهرانی نماز گذارد.

انتهای پیام/2258/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول