اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

مرکز بهداشتی دامنه و افوس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن گفت: دهه فجر امسال مراکز بهداشتی و درمانی دامنه و افوس افتتاح می‌شود.

مرکز بهداشتی دامنه و افوس افتتاح می‌شود

علی اصغر صبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به ارائه خدمات بهتر به منطقه محروم فریدن اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان با اعضای جدید منتخب آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این انتخابات فاطمه خدا رحمی، فرزانه سادات فرود، حسین پریوش مسعود اخضری، حجت الله بهارلو محمد رجایی و علیرضا ایزدی به عنوان هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان برگزیده شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن در ادامه به موسسان مجمع خیران سلامت امام حسن اشاره کرد و گفت: جذب کمک‌های مردمی و ایجاد عرصه‌ای برای ارائه خدمات به طبقات محروم به ویژه در بحث هزینه درمان یکی از اهداف این شبکه است.

وی به ساخت بزرگ‌ترین کلینیک تخصصی منطقه غرب استان اصفهان و انعکاس بازخورد آن در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: دهه فجر امسال پروژه‌های مرکز بهداشتی شهر دامنه و شهر افوس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل شهرهای دامنه و افوس در این زمینه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول