اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگو با فارس:

هدفمان پیروزی در بازی‌های نیم‌فصل است / محمودی کماکان مصدوم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: برای پیروزی مقابل حریفان در نیم فصل دوم می‌اندیشیم تا بتوانیم با کسب جایگاه مطلوب در جدول لیگ برتر والیبال به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

هدفمان پیروزی در بازی‌های نیم‌فصل است / محمودی کماکان مصدوم است

بهروز عطایی صبح امروز قبل رویارویی کاله مازندران مقابل شهرداری تبریز از سری مسابقات هفته شانزدهمین لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ برتر برای ما سخت و حساس است و با توجه به بازی با تیم‌های مختلف برنامه‌های متفاوتی داریم.

وی با اعلام این‌که این هفته در دیداری خارج از خانه باید به مصاف شهرداری تبریز برویم، گفت: شهرداری از تیم‌های پرمهره و خوب والیبال کشورمان است، ما اطلاعات خوبی از این تیم داریم و با آنالیز، فیلم‌های متفاوتی از نقاط ضعف و قوت‌اش را شناسایی کردیم.

عطایی با اشاره به تعطیلات گذشته لیگ برتر والیبال تصریح کرد: توانستیم از این فرصت 10 روزه به بهترین شکل استفاده کنیم، در این مدت به مرور تاکتیک‌ها، کار گروهی و افزایش آمادگی جسمانی والیبالیست‌ها پرداختیم و توانستیم تا حد زیادی نقاط ضعف خود را کاهش داده و به تقویت نقاط قوت بپردازیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام این‌که تیم کاله در شرایط روحی و روانی مطلوبی به سر می‌برد، ادامه داد: بازیکنان ما برای رویارویی مقابل شهرداری تبریز آماده هستند.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد مصدومان کاله مقابل شهرداری یادآور شد: شهرام محمودی از مهم‌ترین مصدومان تیم است که چند هفته‌ای نمی‌تواند تیم را همراهی کند البته مهدی رنجبر که مدتی است به خاطر عمل جراحی از تمرینات به دور بوده چند روزی است به جمع بازیکنان کاله پیوسته ولی شرایط بازی ندارد.

عطایی ابراز امیدواری کرد تا بازیکنانش با تمام توان مقابل حریف تبریزی در زمین بازی کرده و دست پر این شهرستان را ترک کنند.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول