اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازی صبا و الشباب در قم

ورزشگاه یادگار امام به نور استاندارد مجهز شد / 33 روز تا مصاف صبا و الشباب باقی است

خبرگزاری فارس: مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم از تجهیز این ورزشگاه به نور استاندارد برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

ورزشگاه یادگار امام به نور استاندارد مجهز شد / 33 روز تا مصاف صبا و الشباب باقی است

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه این ورزشگاه تا حدود یک ماه دیگر از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبانی می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه این ورزشگاه از هر نظر مورد تایید است و نور آن نیز کاملا تجهیز شد.

وی از استاندارد بین‌المللی ورزشگاه 15 هزار نفری خبر داد و ابراز داشت: با تلاش‌های وافری که در اداره کل ورزش و جوانان و همچنین با مشارکت سایر ارگان‌های مرتبط انجام پذیرفته است، این ورزشگاه از شرایط مطلوبی برخوردار است.

مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در بازی حساسی که تیم‌های صبای قم و الشباب امارات در بهمن ماه سال جاری در این ورزشگاه خواهند داشت، همچون سال 1388 که میزبان لیگ قهرمانان بودیم، این بار نیز نمره قبولی کسب کنیم.

وی عنوان داشت: به واقع ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز و آماده‌سازی مطلوب این ورزشگاه باید بگویم که یکی از کامل‌ترین ورزشگاه‌های کشور را داریم و آماده میزبانی از ناظر AFC و میهمان اماراتی صبای قم هستیم.

محمدی تنها موضوع مورد توجه بازرس فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم را که باید تا قبل از این بازی حساس به آن رسیدگی می‌شد، استاندارد‌سازی نور این ورزشگاه شیک و مجهز عنوان کرد.

وی یادآور شد: از نظر بازرسان AFC تعداد لوکس‌های نور ورزشگاه باید هزار و 200 لوکس باشد در حالی که از این نظر تا یک ماه قبل ورزشگاه یادگار امام قم از 800 لوکس برخوردار بود و البته در کمتر از سه هفته با تلاش‌های صورت گرفته این نیاز برطرف شد.

مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم بیان داشت: بلافاصله قرارداد تجهیز نور ورزشگاه یادگار امام توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان با پیمانکار مورد نظر منعقد شد و شش روز پیش از انجام بازی حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر نور ورزشگاه تجهیز کامل شد.

وی اظهار کرد: دیدار صبای قم با پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر که روز یکشنبه 24 دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود در واقع یک ارزیابی دقیق از سوی فدراسیون فوتبال در آستانه بازی صبا و الشباب در لیگ قهرمانان است تا گزارش کاملی به AFC در این خصوص ارائه شود که خوشبختانه این مجموعه از هر نظر آماده بوده و در شرایط ایده‌آل قرار دارد و به همه تلاشگران رشد و توسعه فوتبال کشور در عرصه بین‌المللی میزبانی شایسته‌ای از لیگ قهرمانان آسیا و رضایتمندی تیم‌های آسیایی را نوید می‌دهم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول