اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح روز جمعه

کاروان زائران پیاده مشهد - کربلا وارد اهواز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار اهواز گفت: کاروان زائران پیاده مشهد تا کربلا روز جمعه پانزدهم دی ماه ساعت 10 صبح وارد اهواز شده و در محل سه راه تپه مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرد.

کاروان زائران پیاده مشهد - کربلا وارد اهواز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، صادق خلج اظهار داشت: این کاروان 70 نفری حرکت خود را 26 آبان ماه از مشهد مقدس و بارگاه ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) آغاز کرده که پس از عبور از استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، در مسیر خود از اهواز نیز عبور خواهد کرد.

وی افزود: این کاروان ازطریق مرز شلمچه عازم عراق بوده و پس از 60 روز پیاده‌روی به حرم امام حسین(ع) مشرف خواهد شد.

معاون فرماندار اهواز حرکت کاروان پیاده روی مشهد تا کربلا را حرکت مردمی و فرهنگی برشمرد که آثار معنوی فراوانی در بر خواهد داشت.

همچنین در گزارش دیگری از این روابط عمومی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز از اجتماع بزرگ مردم بمناسبت اربعین حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد.

قدرت الهم امانی پور گفت: مردم اهواز همیشه عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و ولایت نشان داده و ثابت کرده‌اند با ولایت پیوند عمیق و ناگسستنی دارند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، صدا و سیما، اورژانس، هیئت رزمندگان اسلام، سازمان تبلیغات اسلامی و اتوبوسرانی تمهیدات لازم را برای برگزاری این مراسم پیش بینی کرده‌‌اند.

به گفته امانی پور، مراسم اربعین حسینی روز پنجشنبه با قرائت زیارت اربعین آغاز و با مداحی، سینه‌زنی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول