اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری

1300 کیلومتر از راه‌های لرستان بهسازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: طی سال‌جاری یک‌هزار و 300 کیلومتر از محورهای ارتباطی فرعی و اصلی لرستان بهسازی و خط‌کشی شده است.

1300 کیلومتر از راه‌های لرستان بهسازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناصر محبی عصر امروز در تشریح فعالیت‌های حوزه راهداری استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود علائم و تجهیزات ایمنی در طول راه‌ها نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی دارد، تصریح کرد: حوادث رانندگی و برخورد وسایل نقلیه با علایم و تابلوهای ایمنی حاشیه راه‌ها، همه ساله خسارت زیادی را برای این سازمان به دنبال دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در خصوص ایمن‌سازی راه‌های استان لرستان ایجاد 11 کیلومتر شبکه روشنایی و نصب یک دستگاه تابلوی اطلاعاتی پیام متغیر است که برای اجرای این طرح نیز 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: نصب 12 هزار و 720 عدد انواع تابلو و علائم ایمنی، شش هزار و 530 عدد بازتاب ایمنی و سرعت‌گیر استاندارد و 17 کیلومتر گاردیل از دیگر اقدامات اجرا شده در جهت افزایش ضریب ایمنی محورهای ارتباطی استان لرستان است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: برای انجام این خدمات نیز اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی لرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول