اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم تاکید کرد.

لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران اظهار داشت: با همت، تلاش و فعالیت خوب رسانه‌ها، موارد خبری در شهرستان ابهر به خوبی منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های شهرستان از سوی خبرنگاران در توسعه هر چه بیشتر شهرستان ابهر تاثیر بسزایی دارد، گفت: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در راه پیشرفت و آبادانی کشور تلاش زیادی می‌کنند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: این مهم به گونه‌ای است که امروز در بحث مطالبه‌های مردم، آنچه که از زبان خبرنگاران مطرح ‌می‌شود مطالبات به حق مردم شهرستان است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته شاهد تعیین تکلیف پروژه‌های شهرستان هستیم، ابراز داشت: شغل و حرفه خبرنگاری نقش بسیار مهم و اثرگذاری در جامعه دارد به گونه‌ای که امروز شاهد هستیم که روشنگری‌های جامعه توسط خبرنگاران صورت می‌گیرد.

رفیعی با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارند، اظهار داشت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس خبرنگاران‌ خاطرنشان کرد: خبرنگاران امین مردم بوده و مردم باید احساس کنند که مطبوعات و خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای آن‌ها هستند که کاستی‌ها‌، مسائل و مشکلات را به صورت صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنند.

فرماندار ابهر افزود: باید در این راستا فرهنگ پرسشگری از ناحیه مردم و پاسخگویی از جانب مسئولان ترویج شود و فضای صمیمانه و ارتباط گرم میان خبرنگاران‌، مردم و مسئولان در عرصه‌های کاری‌ گسترش پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها باید عملکرد دولت و خدمتگزاران را اطلاع‌رسانی کنند، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید دلسوز سازمان خود باشند.

رفیعی با اشاره به عملکرد دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: وظیفه مدیران روابط‌عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق و ایجاد امید بین مردم است.

وی افزود: ما حق نداریم که با اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در بین مردم ناامیدی ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه پایه و اساس تمام کارها تبلیغات است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها باید ضمن همکاری با رسانه‌ها و خبرنگاران، سعی کنند تا خدمات دولت نهم و دهم و عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: رسالت مدیران روابط‌عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تعامل داشتن با مردم، مطبوعات و رسانه است.

انتهای پیام/73001/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول