اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران مطرح کرد

تداوم نگاه ویژه به جنوبی‌ترین منطقه تهران / تخصیص بیش از هزار میلیارد اعتبار به ری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 از تحقق کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران با بهره‌برداری از صدها پروژه عمران شهری و ده‌ها طرح ملی طی هفت سال گذشته، با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.

تداوم نگاه ویژه به جنوبی‌ترین منطقه تهران / تخصیص بیش از هزار میلیارد اعتبار به ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی ظهر امروز در پانصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که در ساختمان شهید تهرانی مقدم شهرداری منطقه 20 برگزار شد، از تحقق کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران با بهره‌برداری از صدها پروژه عمران شهری و ده‌ها طرح ملی طی هفت سال گذشته، با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در این منطقه خبر داد و خواستار تداوم و استمرار این نگاه ویژه شورای اسلامی و مدیریت شهری تهران شد.

شهردار منطقه 20 گفت: طی هفت سال گذشته زیرساخت‌های فاخری در این منطقه به‌عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران شکل گرفته که موجب ملموس شدن مهمترین رویکرد مدیریت شهری مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران شده است.

وی در ادامه توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: رشد 7 برابری فضاهای فرهنگی و اجتماعی، رشد 115 درصدی فضاهای سبز شهری، توسعه شبکه معابر شهری و بزرگراه‌ها، گسترش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و صدها پروژه دیگر در این منطقه برآیندی از 524 طرح عمران شهری در حوزه‌های ترافیکی، عمرانی، اجتماعی و امور شهری است که با تخصیص یک هزار میلیارد تومان طی هفت سال گذشته در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است.

بابایی احداث بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی هاشم (ع) در این منطقه را مصداقی دیگر از عینیت یافتن رویکرد مورد اشاره عنوان کرد و افزود: امتداد بزرگراه امام علی(ع) با طول مسیر 6 کیلومتر با سرعت و دقت در حال اجراست که 3 کیلومتر آن زیر آسفالت رفته و مابقی نیز تا پایان بهمن ماه آماده می‌شود و این درحالی است که بیشترین مسیر این بزرگراه در منطقه 20 ساخته می‌شود.

شهردار منطقه 20 در پایان به وجود 30 نقطه جمعیتی در بخش حریم این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ساخت سوله‌های ورزشی، بوستان، زمین چمن مصنوعی و هوشمند سازی مدارس و بازسازی مساجد فرسوده و قدیمی از اقدامات اولویت‌داری است که در محدوده حریم منطقه 20 انجام شده است و همچنان ادامه دارد. 

این گزارش حاکی است پانصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 20 در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول