اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

برد مقابل سپاهان 6 امتیازی بود / هفته به هفته بهتر می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در دیدار با سپاهان به واقع شش امتیاز گرفتیم و جایگاهمان با سپاهان در جدول رده‌بندی عوض شد و اعتقادم این است که هفته به هفته تیم ما بهتر می‌شود.

برد مقابل سپاهان 6 امتیازی بود / هفته به هفته بهتر می‌شویم

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: به اصفهان آمده بودیم که با امتیاز برگردیم و ابتدا قصد گرفتن یک امتیاز و سپس سه امتیاز بازی را داشتیم و همین یک گل هم ما را به هدفمان رساند.

وی ادامه داد: سپاهان تیم قابل احترامی است و ارزش کار ما این بود که بازیکنان کارهای تاکتیکی از پیش تعیین شده را در بازی نشان داده و تلاش و دوندگی بسیاری را از خود نشان دادند و در یارگیری‌ها موفق عمل کرده و هر چه از زمان بازی گذشت تمرکز بیشتری را در زمین پیدا کردند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: در خط دفاعی موفق عمل کردیم و با یک دفاع فشرده توانستیم مقابل حملات سپاهان بایستیم و در لحظات پایانی هم می‌توانستیم بازی را با سه گل به سود خود به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: در این بازی تصمیم به سنت شکنی داشتیم و خوشحالم که به این مهم دست پیدا کردیم و این پیروزی را به باشگاه، هواداران و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

فرکی با اشاره به شکست تیمش در جام حذفی برابر سپاهان افزود: در آن بازی چون یا باید می‌باختیم یا می‌بردیم هجومی کار کردیم که همین امر موجب شد بازی را واگذار کنیم اما در این بازی حساب شده‌تر کار کردیم و توانستیم سپاهان را متوقف کنیم.

وی گفت: در این دیدار سپاهان فشار زیادی را روی تیم ما آورد اما خوب دفاع کردن هم یک هنر است و می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: در این دیدار به واقع شش امتیاز گرفتیم و جایگاهمان با سپاهان در جدول رده‌بندی عوض شد و اعتقادم این است که هفته به هفته تیم ما بهتر می‌شود.

وی تصریح کرد: شرایط هر بازی با بازی دیگر تفاوت دارد و نمی‌توانیم از هم اکنون بگوییم که قهرمان می‌شویم چراکه به هیچ عنوان حرف قشنگی نیست اما اگر این اتفاق بیفتد افتخار بزرگی نصیب ما شده است.

فرکی گفت: از ابتدا تیم را برای قهرمانی نبستیم اما در حال حاضر نگاهمان به جلو و اتفاقاتی است که پیش می‌آید و در صورتی هم که  قهرمانی رخ بدهد ما خوشحال می‌شویم.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول