اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت شهرستان نور خبر داد

تشکیل پرونده 936 متخلف در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور از تشکیل 936 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از یک و هشت دهم میلیارد ریال در 9 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

تشکیل پرونده 936 متخلف در شهرستان نور

علی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به افزایش میزان بازرسی در سال جاری از واحدهای صنفی سطح شهرستان بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری در مجموع 14 هزار و 371 مورد بازرسی توسط واحدهای بازرسی اداره صنعت، معدن، تجارت و مجمع امور صنفی انجام شد.

وی افزود: در این تعداد بازرسی 936 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و 818 میلیون و 279 هزار و 600 ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور تصریح کرد: مشکل فعلی در بازار شهرستان، نظارت و بازرسی نیست بلکه مشکل عمده که بر سر بازار سایه انداخته و همه نگران آن هستند، مشکل گرانی است که مختص این شهرستان نیست و یک موضوع عمومی در کل کشور است و بحران اقتصادی که جهان با آن درگیر شده است.

شفیعی از نظارت بر واحدهای تولید آرد شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در این نظارت‌ها بر میزان و نوع گندم وارد شده و خروجی آرد تولید شده و مقصد ارسال آرد تولیدی این کارخانه‌ها نظارت می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت اصناف شهرستان نور از تشکیل کمیته شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر این واحدها شناسایی و برای اخذ پروانه کسب هدایت می‌شوند و در صورت عدم اخذ پروانه اقدام قانونی معمول و تعطیل می‌شوند.

وی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت فروشگاه‌های بزرگ در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این کمیته پس از بررسی با فروشگاه‌های بزرگ فاقد مجوز که تاکنون اقدام به اخذ مجوز ننموده‌اند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 86023/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول