اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قم:

مردم قم همواره در صف اول دفاع از ولایت بوده‌اند

خبرگزاری فارس: شهرداری قم با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان یوم‌الله 19 دی بر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از ولایت فقیه تأکید کرد.

مردم قم همواره در صف اول دفاع از ولایت بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مردم ولایتمدار شهر مقدس قم همراه با مرجعیت شیعه و روحانیون مبارز و در راه حمایت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در راه دفاع از حق و حقیقت و مبارزه با طاغوت پهلوی قدم در راه شهادت گذاشتند و حماسه‌ای آفریدند که بعد از گذشت 35 سال همچنان پرصلابت در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی می‌درخشد. 19 دی نقطه عطفی در نهضت اسلامی مردم به رهبری امام خمینی(ره) بود که مشعل انقلاب را شعله‌ور ساخت و پیروزی علیه حکومت طاغوت را به ارمغان آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهر مقدس قم در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان پایگاه اصلی و سازمان‌دهنده قیام و مبارزه علیه نظام ستم‌شاهی به شمار رفته و وجود حوزه علمیه و تمرکز روحانیت در این شهر در این مهم تاثیر بسزایی داشته است. آغاز مبارزه و شکل‌گیری آن و رهبری مردم توسط حضرت امام خمینی(ره) در همین شهر صورت پذیرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از قیام خونین 15 خرداد 42 نام قم به عنوان مرکز اصلی و هدایت‌کننده مبارزات در اذهان ثبت شد و پس از 14 سال قیام 19 دی 56 مردم این شهر که آن را «جرقه پیروزی انقلاب» نامیده‌اند بار دیگر موجب قیامی همگانی و مبارزاتی گسترده شد.

در این بیانیه اضافه شده است: مردم ولایتمدار قم بعد از انقلاب نیز بیش از پیش بصیرت خود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در برهه‌های مختلف نشان دادند و هر بار با مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که از مواضع خود در راه نظام جمهوری اسلامی ایران کنار نمی‌کشند و همواره در راه حق و حقیقت و دفاع از ولایت قدم برمی‌دارند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمام شهدا تاریخ انقلاب اسلامی که با هدیه خون پربهای خود، جان تازه به رگ‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دمیدند و آن را همچون درختی پایدار و مستحکم کردند حمایت قاطع خود را از آرمان‌های والای این نظام مقدس در پناه منویات، رهنمودها و رهبری ولایت فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای اعلام کرده و امید آن داریم تا پرچم این نظام و انقلاب به برکت توجهات حضرت بقیة‌الله‌ اعظم(عج) همچنان با شکوه، عظمت و سربلندی افراشته و به انقلاب منجی عالم بشریت متصل شود.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول