اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سده لنجان خبر داد

پیش‌بینی 150میلیون تومان اعتبار برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

خبرگزاری فارس: شهردار سده لنجان گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که 150 تا 300 میلیون تومان اعتبار برای اجرای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان مورد نیاز است.

پیش‌بینی 150میلیون تومان اعتبار برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرایی کردن تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان شعار امسال تنها به گروه خاصی اختصاص ندارد، اظهار کرد: بلکه تمام اقشار مختلف جامعه می‌توانند در راستای عملیاتی شدن این مطالبه رهبری نقش موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری باید سریع‌تر اجرا شود، اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری در تمام ابعاد و زوایای جامعه وارد شده و ارتقای کیفیت شهر‌ها در زمینه‌های مختلف در تمام برنامه‌های اجرایی شهرداری قابل مشاهده است.

شهردار سده لنجان با تاکید بر اینکه در جامعه شهری شهر‌های سایر کشور‌ها شهردار به عنوان کلید‌دار و همه‌کاره شهر‌ها تلقی می‌شود، تصریح کرد: شهرداری در تمام رویداد‌های موجود در سطح شهر در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و اقتصادی نقشی دارد.

وی با اشاره به اینکه اما در حال حاضر شهرداری در راستای اجرای این مباحث اختیارات محدودی دارد، ادامه داد: شهرداری خود را در روند فعالیت‌های جامعه ذی‌نفع می‌داند و شهرداری خدمت‌رسانی به مردم را جزو رسالت‌های اصلی خود می‌داند.

عبدانی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح جامعه نقش موثری داشته باشد، تاکید کرد: شهرداری سده لنجان با تمام توان خود برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در اسفندماه امسال آماده است.

وی به اعتبارت مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که 150 تا 300 میلیون تومان اعتبار برای اجرای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان مورد نیاز است.

شهردار سده لنجان با تاکید بر اینکه البته تنها یک چهارم از این اعتبارات توسط شهرداری تأمین می‌شود، گفت: سایر اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره از سایر محل‌های درآمدی تأمین می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان نه تنها هزینه‌ای برای مردم در بر ندارد بلکه بازتاب و نتایج بسیاری در دراز‌مدت برای شهر سده لنجان دارد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول