اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

باید رهرو صادق ولایت باشیم/ سعادت دنیا و آخرت در گرو پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: اگر دنیا و آخرتی همراه با سعادت و عزت می‌خواهیم، باید رهروی صادق برای ولایت باشیم.

باید رهرو صادق ولایت باشیم/ سعادت دنیا و آخرت در گرو پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، اسماعیل خدادادی عصر امروز در گردهمایی بصیرتی پاسداران شهرستان شاهرود که در حسینیه ولی‏عصر(عج) گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه موضوع اصلی نظام اسلامی ولایت است، اظهار داشت: هر کس برای حفظ اسلام، میثرات امام و شهدا قلبش می‌تپد، باید قدردان ولایت باشد.

وی افزود: امام خامنه‌ای همیشه به بسیجیان و پاسداران عشق و علاقه داشته و عقیده راسخ دارند که بسیج و سپاه باید نمونه یک نهاد اسلامی باشد و این نکته بسیار مهمی است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خطاب به حاضران خاطر‌نشان کرد: اگر عزت می‌خواهید و اگر سرافرازی و عاقبت بخیری می‌خواهید، تنها یک راه وجود دارد و آن هم رهرو صادق ولایت بودن است.

خدادادی با اشاره به نهضت حسینی گفت: راز عزت حسینی، ذوب شدن در حقیقتی است که تمام رفتار و گفتار و اهداف اطاعت از خدا و رسول و الامر و اجرای فرامین الهی است.

وی بیان داشت: پیام جاویدان عاشورا، یعنی عزت حسینی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از الطاف خفیه الهی است به این مهم خوب عمل کرده است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به تحریم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز همه جانبه ما را زیر فشار قرار داده و جنگ اقتصادی تمام عیاری را با ما به آغاز کرده و امیدوار است که دولت و مردم ما تسلیم شوند.

خدادادی افزود: آنها با این فشارها می‌خواهند ما را تسلیم به مذاکره کرده و ابهت ضد ابرقدرتی و استکبارستیزی و ام‏القرا بودن ما در مبارزه با استکبار را مخدوش کرده و کشورهایی که از ما الگو می‌گیرند را با این حربه تضعیف کنند.

وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری افزود: دشمن با این کارها می‌خواهد انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد و قدرت مردمی نظام را تضعیف کند که ما باید هوشیار باشیم و جامعه را نیز هوشیار کنیم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: پیروی از ولایت و حرکت در مسیر اسلام ما را به پیروزی رهنمون می‌کند؛ همان‏طور که در این سال‏ها ما را هدایت و از خطرات به سلامت عبور کرده‌ایم، این بار نیز با هدایت ولایت و بصیرت موفقیت با ماست.

انتهای پیام/2249/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول