اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز:

پنجشنبه‌ها‌ ادارات البرز تعطیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز گفت: ترافیک در این روزها بسیار افزایش می‌یابد، لذا با تمهیدات اندیشیده شده قرار است به‌زودی پنجشنبه‌ها ادارات البرز تعطیل شود.

پنجشنبه‌ها‌ ادارات البرز تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور عصر امروز در جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به نرخ جمعیت و افزایش خودرو در طول برخی از ساعات شبانه‌روز شاهد ترافیک‌های سنگینی است که می‌طلبد مسئولان برای رفع این مهم هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: افزایش جمعیتی کلانشهر کرج بدون در نظر گفتن برخی از زیرساخت‌ها سبب شده است که امروز با مشکلاتی نظیر ایجاد ترافیک مواجه شویم.

حدادپور تأکید کرد: نبود پارکینگ در این کلانشهر سبب شده است تا رانندگان به ناچار در کنار معابر و خیابان‌ها اقدام به پارک کرده و مسیر تردد ماشین‌های دیگر را مسدود کنند.

وی افزود: همین اقدام زمینه بروز ترافیک‌های سنگین را در این کلانشهر موجب می‌شود.    

*قرار است ادارات البرز نیز پنج‌شنبه‌ها تعطیل شود

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز در ادامه به دستور کار قرار گرفتن طرح تعطیلی ادارات البرز در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در روزهای پنجشنبه حجم ترددی مردم در خیابان‌ها بیشتر شده و ترافیک در این روزها بسیار افزایش می‌یابد لذا با تمهیدات اندیشیده شده قرار است پنجشنبه‌ها ادارات البرز تعطیل شود.

حدادپور افزود: در این راستا همچنین اجرای آیین‌نامه حمل بار و مسافر از دیگر مواردی است که در زمینه رفع مشکلات ترافیکی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول