اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

20 نفر در تصادفات زنجیره‌ای محور اراک - قم مجروح شدند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی از مجروح شدن 20 نفر بر اثر وقوع تصادفات زنجیره‌ای در محور اراک - قم در صبح امروز خبر داد.

20 نفر در تصادفات زنجیره‌ای محور اراک - قم مجروح شدند

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: صبح امروز وقوع تصادفات زنجیره‌ای در محور قم - اراک منجر به مجروح شدن 20 نفر شد.

وی تصریح کرد: بر اثر مه شدید و لغزندگی جاده‌ها ساعت 7 صبح امروز در 35 کیلومتری اراک شاهد وقوع تصادفات زنجیره‌ای بودیم که طی آن 15 دستگاه اتوبوس، تریلر و سواری به صورت زنجیره‌ای به یکدیگر برخورد کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه در این حادثه 20 سرنشین این خودروها مجروح شدند، اظهار داشت: 15 نفر از حادثه‌دیدگان این تصادف توسط عوامل جمعیت هلال احمر در  پایگاه امداد جاده‌ای دو راهی آشتیان و اورژانس سرپایی درمان شدند و پنج نفر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک انتقال یافتند.

وی از حضور یک دستگاه آمبولانس و چهار نفر نیروی عملیاتی در محل حادثه خبر داد و گفت: هم‌اکنون این جاده باز بوده و تردد در آن به صورت روان انجام می‌شود.

انتهای پیام/87001/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول