اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام خبر داد

تخصیص 2.2 میلیارد تومان به پروژه استادیوم / رایزنی برای 800 میلیون تومان مابقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به پروژه استادیوم تخصیص یافت و در حال حاضر برای 800 میلیون تومان مابقی نیز رایزنی شده و دستورات لازم نیز در این خصوص صادر شده است.

تخصیص 2.2 میلیارد تومان به پروژه استادیوم / رایزنی برای 800 میلیون تومان مابقی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی صبح  امروز در نشست بررسی وضعیت ساخت استادیوم 15 هزار نفری ایلام اظهار داشت: از زمان قرار گرفتن استادیوم 15 هزار نفری ایلام در ردیف طرح مهر ماندگار جهش مناسبی در تکمیل آن روی داد.

وی ادامه داد: پیش از قرار گرفتن این پروژه در قالب طرح مهر ماندگار تنها 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که اکنون این پیشرفت به 90 درصد رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: این مهم با تلاش مجموعه مسئولان استانی، شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی و وزارت ورزش محقق شده است.

فتاحی تصریح کرد: تاکنون نیز فعالیت‌های مثبتی در این پروژه روی داده که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: بسیاری از فعالیت‌‌های زیرساختی انجام شده در این پروژه نیز به چشم نمی‌آید و این مربوط به فعالیت‌های زیربنایی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کار احداث پارکینگ‌ها، آسفالت محوطه پارکینگ‌ها، نصب صندلی‌ها و ... به اتمام رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر مجموع پروژه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با ورود به فصل سرما در ایلام در پاره‌ای موارد فعالیت‌های ساخت کُند شده است.

فتاحی تصریح کرد: اکنون فعالیت‌هایی برای جاده دسترسی به استادیوم 15 هزار نفری انجام شده که جا دارد از معاون عمرانی استاندار ایلام، فرماندار ایلام و شهردار ایلام برای پیگیری و اجرای این راه دسترسی تقدیر شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: تامین اعتبار مالی پروژه یکی از دغدغه‌های اساسی است که باید مرتفع شود.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه حدود 3 میلیارد تومان اعتبار استانی دارد و تاکنون غیر از این مبلغ، اعتبار خاصی به این پروژه اختصاص نیافته است.

فتاحی تصریح کرد: اگر هم نتوانستیم بهمن‌ماه این پروژه را طبق اعلام قبلی به بهره‌برداری برسانیم تنها مشکل و محدودیت منابع مالی بود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: از محل اعتبارات استانی و با دستور کرمی معاون عمرانی استاندار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به پروژه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای 800 میلیون تومان مابقی نیز رایزنی شده و دستورات لازم نیز در این خصوص صادر شده است.

انتهای پیام/2246/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول