اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سیروس رزم‌گیر:

راه مقابله با توطئه‌ها حرکت در مسیر رهبری است

خبرگزاری فارس: امیر سیروس رزم‌گیر گفت:‌ حرکت در مسیر منویات رهبری و ترویج روحیه شهادت‌طلبی انقلاب برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ضروری است.

راه مقابله با توطئه‌ها حرکت در مسیر رهبری است

امیر سیروس رزم‌گیر در حاشیه برگزاری یادواره شهدای سرباز استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شهدای والامقام با تبعیت و پیروی از ولی زمان خود و تداوم قافله شهادت‌طلبی مکتب حسینی برای مقابله با دشمن در میدان جنگ حاضر شدند و به تمام دنیا نشان‌دادند که پیرو و مرید مکتبی هستند که در آن ذلت و تسلیم بی‌معنا و عزت و افتخار برای همیشه جاودانه است.

به گفته وی، شهدا با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه نداندند چراغ روشن و پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم نموده‌اند.

به گفته وی، در این میان پرسنل ارتش نیز با حضور در میدان‌های مختلف 48 هزار شهید، 200 هزار جانباز و 25 هزار آزاده را در راه  دفاع از انقلاب و میهن اسلامیمان تقدیم کردند.

رزم‌گیر افزود: سربازان دلیر ارتش کردستان نیز در راه دفاع از انقلاب به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار همسنگرانشان بیش از 3 هزار و 144 شهید را تقدیم استقلال نظام اسلامی کردند.

وی بر ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ حرکت در مسیر منویات رهبری و ترویج روحیه شهادت‌طلبی انقلاب برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ضروری است.

رزم‌گیر در پایان با بیان اینکه امنیت پایدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست، تصریح کرد: بصیرت، ولایت‌مداری و ایثارگری شهدا انقلاب اسلامی را تثبیت و در مقابل هجمه‌های نرم دشمنان بیمه کرده است.

انتهای پیام/79002/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول