اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های مهر ماندگار لرستان مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های مهر ماندگار لرستان مطلوب است.

روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های مهر ماندگار لرستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های مهر ماندگار استان لرستان گفت: روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی مشمول طرح مهر ماندگار نشان‌دهنده موفقیت دولت خدمتگزار در اجرای این طرح و قابلیت‌های ویژه طرح مهر ماندگار در شتاب‌بخشی و تسریع روند اجرا برای بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 طرح عمرانی استان لرستان با بیش از 37 هزار میلیارد ریال اعتبار در ردیف مهر ماندگار قرار گرفته است، افزود: تلاش مدیریت اجرایی لرستان در ابتدای کار برای ثبت تعداد بیشتری از پروژه‌های عمرانی استان در مهر ماندگار به دلیل اعتقاد و اعتماد کامل به اثرگذاری مطلوب و موفقیت چشمگیر طرح مهر ماندگار دولت بود.

دهمرده یادآور شد: میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار لرستان در این مدت در مقایسه با برخی دیگر از طرح‌های عمرانی، مزایا و اثربخشی مطلوب و گسترده طرح مهر ماندگار بر روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم و زیربنایی استان را نشان می‌دهد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طرح مهر ماندگار اقدامی موثر از سوی دولت عدالت‌محور با هدف ایجاد بستری مناسب برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی مهم کشور است، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی چشمگیر پروژه‌های مهر ماندگار در سطح کشور به خصوص استان لرستان در مقایسه با دیگر پروژه‌های عمرانی، گواه خوبی بر میزان موفقیت و اثرگذاری ویژه این طرح در زمینه فعالیت‌های عمرانی است.

وی افزود: اجرای طرح مهر ماندگار موجب شد، تا اعتباراتی جدای از اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های عمرانی به استان‌های مختلف از جمله لرستان اختصاص داده شود که این اقدام خود موجب تحرک و پویایی بیشتر کارها و پیمانکاران برای تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌ها شده است.

دهمرده با بیان اینکه حدود 800 طرح عمرانی در سراسر کشور مشمول مهر ماندگار قرار گرفتند، گفت: استان لرستان با داشتن 50 طرح در ردیف طرح‌های مهر ماندگار، سهم بسیار مطلوب و بیشتری را از میانگین طرح‌ها در 31 استان کشور برای بهره‌مندی از مزایایی مهر ماندگار به خود اختصاص داده است.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه مسئولان برای تخصیص اعتبارات پروژه مهر ماندگار تلاش کنند، گفت: روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های مهر ماندگار لرستان مطلوب است.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول