اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت عنوان کرد

اختصاص اعتبارات با رویکرد روستامحوری در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت 85 درصد جمعیت این شهرستان را روستانشین عنوان کرد و گفت: اختصاص اعتبارات در دولت نهم و دهم با رویکرد روستامحوری بوده است.

اختصاص اعتبارات با رویکرد روستامحوری در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را «انفجار نور» توصیف کردند.

پس از گذشته 33 سال از انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و ارائه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، تور خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.

تور خبری مذکور با حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف برای آشنایی مردم با خدمات انقلاب از رشت به طرف شهرستان شفت حرکت کرد و نشست خبری با حضور جواد شفیعی ثابت فرماندار این شهرستان انجام شد.

*دهه مبارک فجر مردم گیلان لبیک یا حسین (ع) است

فرماندار شفت با قدردانی از ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به منظور راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی گیل فجر برای آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران با صبوری تلاش می‌کنند خدمات انقلاب در عرصه‌های مختلف را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

شفیعی ثابت دهه مبارک فجر مردم گیلان را لبیک یا حسین (ع) عنوان کرد و افزود: مردم دهه فجر انقلاب اسلامی را هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر شهرستان شفت از ماه گذشته تشکیل شده است، اضافه کرد: کارآمدی نظام در کنار مقاومت و ایستادگی و همچنین پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف در ستاد مذکور ترسیم شده و نقشه راه دهه فجر در سال جاری تبیین شده است.

شفیعی ثابت به اعمال تحریم‌ها علیه نظام اسلامی از طرف جبهه صهیونیسم غاصب و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی حتی در مورد دارو ملت ایران را تحریم کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شفت در 17 سال گذشته به شهرستان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تعداد بیش از 30 اداره تاکنون در شفت ایجاد شده و شاخص‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی، گازرسانی و ... در این شهرستان ارتقا پیدا کرده است.

*اعتبارات با رویکرد روستامحوری هزینه می‌شود

وی اختصاص اعتبارات در دولت نهم و دهم را با رویکرد روستامحوری دانست و تصریح کرد: 85 درصد جمعیت شفت روستانشین هستند و دولت با رویکرد روستامحوری به تمام اقشار احترام گذاشته است.

شفیعی‌ثابت آسفالت 18 کیلومتر راه روستایی را از جمله اقدام‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان شفت اعلام کرد و یادآور شد: گازرسانی به 20 روستای شفت در حال اجراست و پروژه گازرسانی به 5 روستا در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

وی از بهره‌برداری دو پروژه آب روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت خبر داد و اظهار کرد: بیش از 80 کیلومتر آب‌رسانی به روستاهای شفت در سال جاری در حال انجام است.

فرماندار شفت به افتتاح مجتمع آب‌رسانی «بدآب» در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: امسال تعداد 11 پروژه پل روستایی در شفت در حال احداث است.

وی با بیان اینکه 14 باب مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دهه فجر سال جاری در شفت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: امسال مبلغ 5 میلیارد تومان در بخش طرح‌های توسعه کشاورزی به 170 پروژه پرداخت شده است.

شفیعی‌ثابت پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی، صنایع دستی و ... را از دیگر اقدام‌های انجام شده در شهرستان شفت در سال جاری عنوان کرد و گفت: تعداد یک‌هزار و 150 نفر از تسهیلات مذکور استفاده کردند.

فرماندار شفت از افتتاح دو اداره جدید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره‌های محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 15 ماه گذشته در شهرستان شفت مستقر شدند.

انتهای پیام/84001/ز40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول