اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان:

152 فقره سرقت در مانه و سملقان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری تعدادی سارق و کشف 152 فقره سرقت در 9 ماه گذشته خبر داد.

152 فقره سرقت در مانه و سملقان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، جاوید مهری اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته مأموران این فرماندهی با تلاش و فعالیت مضاعف برای تأمین امنیت در سطح شهرستان مانه و سملقان موفق به دستگیری 128 نفر از سارقان و کشف 152 فقره سرقت شدند.

وی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، تشکیل تیم‌های شناسایی و کنترل تردد سارقان سابقه‌دار به مخفی‌گاه و پاتوقشان با هدف شناسایی و دستگیری متخلفان موفق شدند، 399 دستگاه خودرو و سه هزار و 215 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان همچنین از دستگیری 64 قاچاقچی مواد مخدر طی مدت یادشده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر از این افراد 26 کیلو و 778 گرم مواد مخدر کشف و ضبط کرد.

وی اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته مأموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند؛ 114 نفر معتاد تابلو و خطرناک را در سطح شهرستان بجنورد جمع‌آوری کرده و برای غربالگری به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنند.

مهری خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با تلاش شبانه‌‌روزی و کنترل محل تردد سارقان طی عملیات پلیسی موفق به برگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان شدند که این سرعت عمل در کشف و دستگیری مجرمان موجب رضایتمندی عمومی شهروندان شد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول