اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سده لنجان:

ساختمان‌های جدید‌الاحداث سده لنجان مناسب‌سازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: شهردار سده لنجان گفت: تمام ساختمان‌های جدید‌الاحداث موجود در شهر سده لنجان از استاندارد‌های مناسب‌سازی برخوردار هستند و تردد معلولان در امکان عمومی شهر‌ها نباید با مشکل مواجه شود.

ساختمان‌های جدید‌الاحداث سده لنجان مناسب‌سازی شده‌اند

محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در شهر سده لنجان اظهار کرد: شهرداری سده لنجان از دو سال گذشته تاکنون اجرای طرح‌های مناسب‌سازی را در سطح شهر به صورت جدی پیگیری کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ساختمان جدید شهرداری سده لنجان که طی دو سال گذشته راه‌اندازی شده نیز از استاندارد‌های مناسب‌سازی برخوردار است، اضافه کرد: تردد و عبور و مرور تمام اقشار مختلف اعم از معلولان و سایر افراد توان‌خواه در این ساختمان بدون وجود هیچ مشکلی امکان‌پذیر است.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه مسئولان امر ساخت و ساز ساختمانی نیز باید نسبت به اجرای تمام استاندارد‌های مناسب‌سازی در تمام ساختمان‌های اداری جدید‌الاحداث در این شهر نظارت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: شهرداری نیز در صورت عدم رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در ساختمان‌های جدید‌الاحداث از صدور پروانه برای این ساختمان‌ها خود‌داری می‌کند.

وی با بیان اینکه صدور پروانه برای ساختمان‌های جدید‌الاحداث سده لنجان مبتنی بر رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی است، ادامه داد: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در شهر سده لنجان با استفاده از نظر‌سنجی از معلولان صورت می‌گیرد.

عبدانی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام ساختمان‌های جدید‌الاحداث مربوط به شهرداری موجود در شهر سده لنجان از الزامات مناسب‌سازی برخوردار هستند، تاکید کرد: شهرداری سده لنجان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که به تمام خواسته‌ها و مطالبات مردم در سطح شهر جامه عمل بپوشاند.

وی با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیاز‌های عمومی مردم بوده است، افزود: امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه در آینده‌ای نزدیک تمام اماکن عمومی موجود در سطح شهر برای تردد معلولان و افراد توان‌خواه مناسب‌سازی شوند.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول