اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد

وجود بیش از 2 میلیون هکتار اراضی ملی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: 2 میلیون و 754 هزار هکتار اراضی ملی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وجود بیش از 2 میلیون هکتار اراضی ملی در آذربایجان‌غربی

علی پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اراضی ملی موجود در استان باید تا پایان سال آینده سنددار شوند که در این زمینه اقدامات لازم در دست انجام است.

وی با اشاره به میزان اراضی سنددار شده در استان، تصریح کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 27 هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان‌غربی سنددار شده‌اند.

پیرمرادی با بیان اینکه در حال حاضر 2 میلیون و 754 هزار هکتار اراضی ملی در استان وجود دارد، افزود: 726 هزار و 417 هکتار از ارضی ملی استان نیز مراحل نهایی برای اخذ سند را طی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه این اراضی در حال نقشه‌برداری هستند، خاطر نشان کرد: تا پایان سال آینده تمام اراضی ملی استان سنددار می‌شوند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل جلسه شورای قضایی در این زمینه، متذکر شد: در این جلسات بر ضرورت تسریع تثبیت حاکمیت دولت بر عرصه‌های باقیمانده نیز تاکید شد.

انتهای پیام/61001/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول