اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی:

ظرفیت‌های قرآنی مازندران تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای تقویت استعدادهای بالقوه قرآنی استان استفاده شود.

ظرفیت‌های قرآنی مازندران تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، سید مهدی احمدی میزبانی مسابقات قرآنی را موجب مباهات دانست و گفت: خدمت به قرآن و حاملان وحی الهی افتخار بزرگی برای مردم ولایتمدار مازندران است.

وی اظهار داشت: میزبانی مسابقات قرآنی کشور نه تنها یک توفیق الهی بوده بلکه فرصت مناسبی است برای استان که باید از آن خوب استفاده شود.

احمدی با تشکر از برگزارکنندگان این مسابقه عنوان داشت: حضور مسئولان عالی رتبه قرآنی و فرهنگی، داوران بین‌المللی قرآن، بهترین و مطرح‌ترین قاریان و حافظان کشور، مربیان و اساتید قرآنی و خادمان قرآن در استان یک فرصت است چرا که نه تنها سبب زینت استان خواهد شد بلکه فضای استان قرآنی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای تقویت استعدادهای بالقوه قرآنی استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه تا زمان شروع برگزاری مسابقات مسئولان باید از همه امکانات لازم در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مسابقات استفاده کنند، تصریح کرد: در برگزاری مسابقات نیز باید با حضور پرشور و گرم خود به غنای مسابقات بیفزایند، تا هم مسابقات خوب برگزار شود و هم موجبات تشویق شرکت‌کنندگان استانی فراهم شود تا با پشتوانه بیشتر و بهتری در مسابقات این دوره شرکت کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مسابقات با نشست متعدد و کارشناسانه مسئله مورد ارزیابی قرار گرفته شود و از دستاوردهای مسابقات که باید قبلا دسته‌بندی شده و به تایید مسئولان قرآنی کشور رسیده باشد، به نحو احسن جهت ترویج فرهنگ قرآنی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سهم بیشتری برای استان در حوزه قرآنی از مسئولین قرآنی کشور مطالبه شود، گفت: این مسابقات بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین مسابقات قرآنی کشور از جهت کیفی و کمی است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: برپایی این مسابقات برای استان سرمایه است و بدون شک تاثیر این مسابقات در مکان‌هایی که برگزار می‌‌شود به همان نسبت زیاد است و ثمرات معنوی بسیاری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی موجب انسجام بیشتر فعالان این حوزه در استان خواهد شد، اذعان داشت: ارتقای سطح کیفی محافل قرآنی، انتقال تجارب ارزنده داوران، قاریان، حافظان و مربیان قرآنی به قرآن آموزان استانی و برکات مادی از جمله آثار برگزاری این مسابقه در مازندران است.

انتهای پیام/86003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول