اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

توسعه مرزن‌آباد با افتتاح سایت اداری تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: توسعه مرزن‌آباد با افتتاح سایت اداری تکمیل می‌شود.

توسعه مرزن‌آباد با افتتاح سایت اداری تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در جلسه ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان و چالوس و بخش مرزن‌آباد، مسائل و مشکلات شهر و بخـــش مــرزن‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، عابدین کیا پاشا بخشـدار مرزن‌آباد به مهم‌ترین مشکـــلات بخش مرزن‌آباد پرداخت و گفت: احداث کمـــربندی از مرزن‌قزل به  جاده میچکار می‌تواند قسمت عمده‌ای از مشکلات ترافیکــی مرزن‌آباد را حل کند.

سپس رئیس شورای اسلامی بخش مرزن‌آباد نیز با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده مرزن‌آباد به چالوس اظهار کرد: وجود گل و لای جاده بر اثر تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه از کارخانه شن و ماسه تا مسیر پل زغال باعث خساراتی شده و همچنین تردد ماشین‌آلات پروژه آزاد راه تهران شمال، تهدیدی جدی به جان و مال مردم این منطقه است.

عزت‌الله جعفر صالحی بر اتمام پروژه انتقال آب کشاورزی از روستای برار به پردنگون که چند سالی نیمه کاره مانده است تاکید کرد.

وی همچنین درخواست تامین بودجه برای تکمیل پروژه آبرسانی طرح ملک جوی برای رفع مشکلات کمبود آب منطقه بیرون بشم مرزن‌آباد را مطرح کرد.

جعفر ردایی شهردار مرزن‌آباد نیز به مشکلات بودجه‌ای که شهرداری با آن مواجه است اشاره کرد و افزود: طرح جامع مرزن‌آباد در دست تهیه است که به کندی پیشرفت دارد.

سپس رهبر مدیر شهرک صنعتی نیز مشکلات شـــهرک صنعتــی را برشـــمرد و توجه ویژه شهرستان و استان برای رفع کمبودهای شهرک را درخواست کرد.

حجت‌الاسلام علیخانی امام جمعه مرزن‌آباد خواهان عادلانه ‌شدن حقوق دستمزد کارگران شاغل در شهرک صنعتی مرزن‌آباد شد و مهم‌ترین مشکل مرزن‌آباد را عدم گازرسانی دانست.

وی خواستار پیگیری جدی مسئولان برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه شد و همچنین با توجه به وجود 13 امامـــزاده در بخش مرزن‌آباد خواستار استقرار اداره مستقل اوقــاف شهرستـــان چالـــوس در شهر مرزن‌آباد شد.

رئیس اداره گاز شهرستان نوشهر و چالوس هم گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص اعتبار به این پروژه ارائه کرد.

در این نشست میرغدیر رضایی فرماندار چالوس نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکل برق شهرک صنعتی حل شده است امیدواریم مشکل مربوط به استفاده از اینترنت در شهرک صنعتی نیز با توجه به قول مساعد مسئولان به‌زودی برطرف شود.

رضایی خواستار همکاری پلیس راه برای تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین مربوط به شهرک صنعتی و پیامد آن سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه کندوان شـــد.

وی افزود: توسعه بخش مرزن‌آباد با افتتاح سایت اداری تکمیل خواهد شد و استقرار ادارات وظیفه اصلی دولت است که در راستای تسهیل خدمات‌رسانی آســـان به مردم انجام می‌شود.

رضایی تاکید کرد: باید اداراتی که امکان استقرار آن در شهــر مرزن‌آباد وجود دارد عملی شود.

در پایان فرماندار چالوس متذکر شد: ظرف یک ماه آینده اینترنت شهرک صنعتی راه‌اندازی شود و رئیس اداره صنعت و تجارت با همکاری ردایی بخشـدار مرکزی نسبت به برپایی نمایشگاه محصولات شهرک صنعتی اقدام کند و با توجه به اینکه بودجه لازم برای تعریض پل مرکز شهر مرزن‌آباد تأمین شده است، اداره راه و شهرسازی شهرستان با نظارت بیشتر پیگیری این پروژه را انجام دهد.

همچنین در این نشست مقرر شد بخشـداری و شهرداری مرزن‌آباد یک ساختمــان استیجاری به مدت یک سال در اختیار نماینـــدگــــی اداره ثبت احوال مرزن‌آباد قرار دهد، اداره راه و شهرسازی شهرستان در صورت موافقت مدیرکل راه و شهرسازی استان روکش آسفالت خیابان شهید ادیبــــی مرزن‌آبـــاد حدفاصل پادگان شهید ادیبی تا جهاد کشاورزی را انجام دهد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نقاطی را که بیـــش از 7 سال از دریافت اخذ مجوز معدن آن توسط افراد گذشته ولی تاکنون هیچ اقدام عملیاتی انجام نداده‌اند را شناسایی و به فرمانداری اعلام کند.

انتهای پیام/86019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول