اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

تحقق 40 درصدی اشتغال در اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعهد اشتغال استان در بخش غیر مسکن 40 درصد محقق شده است و همچنین در استان برای بیش از 135 هزار نفر نیز اشتغال در بخش ساختمان ایجاد شده است.

تحقق 40 درصدی اشتغال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه شورای اشتغال یکی از مهم‌ترین شورا‌های استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر نیز مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات ویژه‌ای در راستای انجام تعهدات اشتغال استان در بخش مسکن و غیر‌مسکن انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه براساس جلسه‌ای که در هفته گذشته در تهران برگزار شده است مقرر شد که جلسه شورای عالی اشتغال اواخر بهمن ماه امسال در استان اصفهان برگزار شود، اضافه کرد: اگر چه نارسایی‌ها و تنگنا‌هایی در زمینه اعتبارات بانکی وجود دارد اما استان در زمینه اشتغال ایجاد شده در بخش‌های مسکن و غیر‌مسکن وضعیت مطلوبی دارد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان با وجود تمام مشکلات حاکم بر استان در صحنه عملیاتی و اجرایی به وضعیت اشتغال استان رسیدگی می‌کنند، تاکید کرد: مدیریت استان درصدد فراهم‌سازی رضایت مردم در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ آرامش سیاسی فضای خوبی بر استان حاکم است، ادامه داد: تمام تلاش‌های مدیریت استان در راستای خدمت‌رسانی و انجام اقدامات خدماتی در بخش‌های مختلف برای مردم است و مدیریت استان در آستانه انتخابات به سوی انجام فعالیت‌های تبلیغاتی حرکت نکرده است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه مشکلات و چالش‌های فرا روی بانک‌های عامل را در استان می‌دانیم و باید اقدامات لازم در راستای وصول تمام معوقات بانکی در استان انجام شود، تأکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعهد اشتغال استان در بخش غیر مسکن 40 درصد محقق شده است و همچنین در استان برای بیش از 135هزار نفر نیز اشتغال در بخش ساختمان ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه براساس آخرین اطلاعات موجود بیش از 1،2 دهم میلیون متر مکعب ساخت و ساز در سراسر استان در حال انجام است، افزود: شهرستان‌هایی مانند کاشان، خمینی‌شهر و فریدن باید به منظور تحقق اشتغال خود به صورت کامل در بخش مسکن و غیر مسکن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول