اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اهدای کتاب به ادارات و خانه‌های قرآن کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اهدای کتاب به ادارات و نهادها و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان کنگان خبر داد.

اهدای کتاب به ادارات و خانه‌های قرآن کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کتاب از جمله ابزارهایی است که در توسعه فرهنگی نقش مهمی دارد و در همین راستا تغذیه فکری موسسات و خانه‌های قرآن گام مهمی در این توسعه به شمار می‌رود.

وی افزود: کتاب، دروازه‌ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت و یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اهدای کتاب به خانه‌های قرآن روستایی و شهری کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله کتبی است که از طرف این اداره به موسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان اهداء شد.

اهرمی تصریح کرد: کتاب ابزار انتقال پیام فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر و ابزار کمال و تفکر است.

وی گفت: کتاب ابزارى براى معرفى ارزش‌هاى جامعه و فعال کردن نیروى تخیل و ایجاد تفکر جدید، تقویت نیروى استدلال و استنباط و بالا بردن قدرت تمرکز است؛ به همین سبب توسعه فرهنگ کتابخوانی به عنوان اصل زیربنای توسعه فرهنگ اسلامی در سایه استفاده از منابع دینی در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اهدای کتاب به کارکنان انتظامی کنگان خبر داد و افزود: تعداد 800 جلد کتاب از کتب قرآنی و فرهنگی به منظور برگزاری جشنواره قرآنی به کارکنان منطقه انتظامی این شهرستان اهداء شد.

اهرمی اظهار داشت: از گذشته دور کتاب به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی مورد توجه بوده و اولیای دین نیز به پدید‌آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب توصیه‌های مهمی داشته‌اند.

وی یادآور شد: امروزه حاصل تفکر و تجربه‌های اهل اندیشه و معرفت به وسیله کتاب در دسترس همگان قرار می‌گیرد و کتابخانه‌ها، کانون‌ها و همایش صاحب‌نظران، گلستان پرطراوت صاحبان معرفت است.

اهدای کتاب به منزله ترویج زندگی متعالی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: اهدای کتاب به منزله ترویج زندگی خوب و متعالی صورت می‌گیرد که این اداره در راستای بالا بردن سطح آگاهی و بینش عقیدتی و سیاسی مردم و توسعه فرهنگ کتابخوانی با حمایت و تجهیز کتابخانه‌های شبستانی روستایی و شهری، مراکز دینی و فرهنگی، موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی اقدام به اهدای 4500 جلد کتاب کرده است.

اهرمی بیان داشت: عناوین کتب اهداء شده شامل مفاتیح‌الجنان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، برگ‌هایی از دفتر عاشورا، نوحه‌سرایی اشعار مذهبی بوده است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول