اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

برای ماندن در کورس قهرمانی و صعود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و هفته‌های باقی از مسابقات لیگ دسته اول و فشردگی رقابت‌ تیم‌ها در جدول رده‌بندی هر کمک و اقدام برای موفقیت و صعود به لیگ برتر انجام خواهد شد.

برای ماندن در کورس قهرمانی و صعود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان، از بهبود شرایط روحی و تکنیکی تیم پاس همدان در چند روز اخیر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که بعد از بازی شهرداری تبریز در تیم به وجود آمده و میل باطنی مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه و جدایی ناخواسته وینگو بگوویچ، تمرینات تیم زیر نظر مجتبی خورشیدی و همکارانش به صورت منظم برگزار شد و تمام بازیکنان برای برد در بازی فردا هم‌قسم شدند.

وی در ادامه افزود: در چند روز اخیر شخصاً در تمرینات حاضر شدم‏، تا ضمن بررسی مسائل فنی از نزدیک عملکرد کادر و بازیکنان را زیر نظر دارم‏، به طوری که تغییرات مشهودی از نظر روحی و حتی تکنیکی در بازیکنان قابل لمس است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات تیم در 14 هفته گذشته عدم شوت به دروازه و تفکرات برد با یک گل و ناپلئونی بوده است‏، که خدا را شکر با برنامه‌های تمرینی مناسب کادر فنی زیر نظر مجتبی خورشیدی مهاجمان و همچنین بازیکنان هافبک تیم برای رفع این مشکل تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذارندند.

وی ضمن دعوت از همه هواداران فوتبال دوست همدانی برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم پاس یادآور شد: با توکل به خدا در 12 هفته باقیمانده، با حمایتی که اعضای هیئت مدیره به شخص بنده و تمام کادر فنی و بازیکنان دارند ان‌شاالله جواب اعتماد مسئولان همدانی را به خوبی بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان با اشاره به اینکه مشکلات مالی تنها گریبانگیر تیم پاس همدان نیست و تقریباً تمام تیم‌های حاضر در سطوح مختلف فوتبال ایران درگیر آن هستند، اذعان داشت: امیدوارم با حمایتی که شخص استاندار از تیم پاس از بدو ورودشان به استان داشته‌اند با نتایجی که از این پس به دست می‌آید، روند جذب و تزریق بودجه به باشگاه سرعت بیشتری گرفته، تا جوابگوی کادر فنی و بازیکنان و همچنین بالا بردن روحیه و انگیره آنان شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به جز امیر گداری و محسن ربیع‌خواه تمام بازیکنان با انگیره و روحیه خوبی در تمرینات حضور دارند و از 27 بازیکنان حاضر در تیم با صلاحدید کادر فنی و مربیان به میدان بروند بهترین بازی خود را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر و تا پایان هفته چهاردهم‏، با کسب 24 امتیاز در رده چهار جدول رده‌بندی گروه دو لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد و عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر حریف قدر خود شهرداری بندر‌عباس صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول