اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌اصغر جوشقان‌نژاد مطرح کرد

ورود شبکه‌های اجتماعی به طرح بوی سیب

خبرگزاری فارس: قائم مقام ششمین دوره طرح ملی بوی سیب از ورود شبکه‌های اجتماعی به این طرح خبر داد.

ورود شبکه‌های اجتماعی به طرح بوی سیب

علی‌اصغر جوشقان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ششمین دوره طرح ملی بوی سیب اظهار کرد: هدف این دوره انتخاب برترین خادمان حسینی در فضای مجازی بوده و فراخوان طرح از ابتدای محرم تا پایان اربعین صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی را وارد طرح کردیم که به این ترتیب هر فعالیتی در فضای مجازی بتواند ارائه شود در این حوزه قرار می‌گیرد.

مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی رادیو معارف عنوان داشت: تولید و توزیع مناسب فعالیت در فضای مجازی از معیارهای داوری آثار است که امیدواریم در افزایش کیفیت آثار ارسالی مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به کیفیت قابل ملاحظه آثار پنجمین دوره طرح بوی سیب گفت: در مجموع فعالیت حسینی در فضای مجازی رشد کیفی و کمی بسیار خوبی داشته است.

جوشقان‌نژاد خاطرنشان کرد: در این دوره انواع فعالیت‌ها در فضای مجازی مانند سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی آثار در قالب دو مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی صورت می‌گیرد گفت: اکنون انتخاب آثار در حال انجام است.

قائم مقام ششمین دوره طرح ملی بوی سیب از ارسال 2 هزار اثر به دبیرخانه ششمین دوره طرح بوی سیب خبر داد و افزود: تعداد آثار ارسالی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده ولی به دلیل تغییر رویه و هدف طرح طبیعی است.

اختتامیه ششمین دوره طرح ملی بوی سیب پنجم بهمن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود و بخشی از این مراسم کارگاه‌هایی است که با حضور فعالان فضای مجازی و افراد ممتاز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول