اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 208 فقره سرقت منزل در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف 208 فقره سرقت منزل در استان زنجان خبر داد.

کشف 208 فقره سرقت منزل در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته توسط پلیس استان زنجان در 9 ماهه گذشته از سال‌جاری 208 فقره سرقت منزل در استان زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه نقش مشارکت مردم و همراهی تنگاتنگ اقشار مختلف جامعه در ایجاد امنیت موضوع بسیار مهم و تاثیرگذاری است، افزود: همه اقشار جامعه باید در تولید امنیت سهم خود را به خوبی ایفا کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از جمله موضوعات تاثیرگذار در ایجاد امنیت در جامعه توجه همشهریان به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ایمنی است، اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی فرصت ایجاد خلاف را از مجرمان می‌گیرد.

وی در ادامه با ارائه آماری از اقدامات انجام شده در زمینه تامین امنیت در استان زنجان افزود: در 9 ماهه گذشته از سال و با کار اطلاعاتی صورت گرفته توسط پلیس 208 فقره سرقت منزل در استان زنجان کشف شده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.

جعفری همچنین از کار اطلاعاتی انجام شده در دو روز گذشته نیز خبر داد و گفت: با کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های پلیسی انجام شده سه سارق حرفه‌ای منزل شناسایی و در چند عملیات منسجم دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

وی در پایان از مردم استان زنجان خواست: برای پیشگیری از سرقت منزل تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، پنجره‌ها و نقاط مختلف قابل نفوذ نورگیر، حفاظ محکم و ... نصب کنند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول