اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس مشهد خبر داد

کشف 12 وسیله نقلیه سرقتی در قاسم‌آباد مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس مشهد گفت: در عملیات ضربتی ماموران انتظامی 12 وسیله نقلیه سرقتی توسط باندی در قاسم‌آباد مشهد را کشف کردند.

کشف 12 وسیله نقلیه سرقتی در قاسم‌آباد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد در تشریح مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در قاسم‌آباد مشهد اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات، عملیات و آگاهی کلانتری 20 در عملیات گسترده پس از بررسی دقیق گزارش‌های مردمی و تحقیقات میدانی به طور ویژه وارد عمل شدند و در اقدامی غافلگیرانه 27 سارق حرفه‌ای خیابانی را دستگیر کردند.

فرمانده پلیس مشهد افزود: ماموران انتظامی در این عملیات 10 دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه را به همراه مقادیری لوازم و قطعات یدکی خودروهای سرقتی کشف کردند.

کریمی خاطر نشان کرد: همچنین در این عملیات ضربتی سه نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در قاسم‌آباد دستگیر و مقادیری شیشه و تریاک از آنان کشف شد.

وی دستگیری 10 مزاحم خیابانی، بازدید 80 واحد صنفی و پلمپ 9 واحد صنفی متخلف را از دیگر نتایج اجرای طرح امنیت محله محور در قاسم‌آباد مشهد دانست و از همکاری شهروندان با پلیس تشکر کرد.

انتهای پیام/70003/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول