اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دست‌های که در اربعین حسینی به کمک شتافتند

وقتی که ‌زندگی به امیر علی لبخند می‌زند

خبرگزاری فارس: با کمک‌های خیرین، امیر علی سه ساله برای انجام آزمایش‌های MRI آماده می‌شود تا مبارزه‌ای دیگر با مرگ را آغاز کند.

وقتی که ‌زندگی به امیر علی لبخند می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در مدت دو روز از انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/ استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» هموطنان بسیار زیادی برای اهدای زندگی به امیر علی آماده انجام کمک‌های مالی در حد توان خود به خانواده این کودک شدند.

تاکنون هموطنان خیر و نیک‌اندیش ایران اسلامی که مهربانی آنها زبانزد مردم دنیاست، برای کمک به پدر امیرعلی با دفتر این خبرگزاری تماس برقرار کردند.

در دومین روز از انتشار خبر هموطنانی از زاهدان، مهاباد، گلستان، قم، مشهد مقدس، تهران، اهواز، اصفهان، اراک، گرگان، گلستان، کرج، نور، آمل، شهر کرد، تبریز، سبزه‌وار، کیش، لرستان، بوشهر، یزد، ساری، رشت، استان مرکزی، قزوین، رفسنجان کرمان، لنگرود، بابل و برخی همکاران اداره کل استان‌های خبرگزاری فارس و... برای کمک مالی به پدر امیرعلی همت کرده و مبالغی را به حساب وی واریز کردند.

پدر امیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کمک‌های خیرین بسیار تشکر کرد و گفت: کمک‌های مردم خیر کشورمان امید را در دل ما زنده کرد.

محمد بیابانگردی افزود: در مدت دو روز از انتشار خبر تماس‌های زیادی با بنده برقرار شد و همه در جریان وضعیت امیرعلی قرار گرفتند و تاکنون حدود 4 میلیون تومان پول کمک‌های مردمی برای ادامه معالجه امیرعلی جمع‌آوری شده که می‌توانم آزمایش MRI و سی‌تی‌اسکن مغز را انجام دهم و سه قلم داروی گرانقیمت امیر علی را تهیه کنم.

وی با بیان اینکه انتظار این کمک را از کسی نداشتم، افزود: از خبرگزاری فارس که اینگونه برای خانواده‌ام تلاش و اطلاع‌رسانی کرد بسیار تشکر می‌کنم و از خیرین که زبانم از تشکر آنها قاصر است، نیز بسیار متشکرم و خدا را شکر می‌کنم.

پدر امیرعلی درباره ادامه معالجه فرزندش گفت: با پولی که از طرف خیرین جمع‌آوری شده است ساعت 11 صبح روز شنبه 16 دی ماه جاری برای امیرعلی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران وقت آزمایش‌ MRI گرفتم.

وی با بیان اینکه عمل پیوند مغز و استخوان امیرعلی پس از انجام آزمایش‌های لازم با نظر پزشک اعلام می‌شود، اذعان کرد: پروفسور آقامحمدی پزشک معالج امیرعلی در این باره نظر می‌دهد.

پدر امیر علی هزینه عمل جراحی فرزندش را 70 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 10 درصد این مبلغ توسط مرکز بیماری‌های نادر پرداخت می‌شود اما بقیه پول را باید بنده پرداخت کنم که تهیه این پول در توانم نیست.

وی به دیدار یکی از خیرین از فرزندش اشاره کرد و افزود: یکی از خیرین با آدرسی که خبرگزاری فارس در اختیار وی گذاشته بود به منزل بنده آمد و از نزدیک وضعیت امیرعلی را دید و قول داد یک میلیون و 200 هزار تومان کمک کند که قرار است این مبلغ صبح امروز به حساب بنده واریز شود.

به گزارش فارس، پدر امیر علی در مغازه ایزوگام «عایق‌کاری» کار می‌کرد که به دلیل بیماری فرزندش و رسیدگی به او کار خود را از دست داد و اکنون شغلی ندارد که زندگیش را تامین کند.

خیران هموطن می‌توانند برای اهدای زندگی به امیرعلی و کمک به پدرش با شماره 0131- 5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان تماس بگیرند.

انتهای پیام/2300/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول