اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه سایپای البرز:

دیدار سایپا و فولاد لغو نشده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز اعلام کرد: با وجود تعطیلی استان البرز در روز شنبه به دلیل آلودگی هوا، دیدار سایپا و فولاد در این روز طبق روال معمول برگزار خواهد شد.

دیدار سایپا و فولاد لغو نشده است

سعید تقی‌زاده دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه در دیدار سایپا و فولاد که باید در شهرستان کرج در روز شنبه برگزار شود، تاثیری نداشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به لغو دیدار‌های لیگ برتر در تهران به دلیل آلودگی هوا، آیا دیدار سایپا و فولاد در روز شنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این دیدار بر اساس برنامه اعلام شده، برگزار می‌شود و تغییری در زمان برگزاری صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعاتی که دارم، شورای تامین استان البرز اعلام کرده است که منعی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال تغییر در این تصمیم وجود دارد، گفت: تصور نمی‌کنم این بازی لغو شود، چراکه اگر قرار بر عدم برگزاری دیدار سایپا و فولاد بود، باید امشب اعلام می‌کردند.

لازم به توضیح است، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر، تیم‌های فوتبال سایپای البرز و فولاد خوزستان در روز شنبه شانزدهم دی ماه راس ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

این در حالی است که استاندار البرز روز شنبه را به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام کرده است.

همچنین استان تهران نیز در این روز تعطیل بوده و از سوی هیئت فوتبال تهران دیدار تیم‌های پیکان و داماش به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده است.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول