اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان:

توسعه صنعت همگام با رعایت الزامات زیست‌محیطی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: توسعه صنعت باید همگام با رعایت الزامات زیست محیطی باشد و واحد‌های صنعتی اصفهان ملزم به رعایت استاندارد‌های زیست محیطی هستند.

توسعه صنعت همگام با رعایت الزامات زیست‌محیطی باشد

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه با تخصصی شدن فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی تولیدات موجود در این شهرک‌ها نیز با افزایش کیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهرک فناوری یکی از شهرک‌های تخصصی موجود در استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه این شهرک با رویکرد استقرار واحد‌های صنعتی فعال در زمینه نانو و فناوری‌های پیشرفته در این زمینه در یک مجموعه تخصصی راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این واحد‌ها با حضور در شهرک تخصصی فناوری می‌توانند جایگاه خود را در بازار‌های روز پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 76 شهرک، ناحیه و قطب صنعتی در استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: همچنین حدود 12 هکتار زمین در سطح استان به شهرک‌های صنعتی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرک‌های استان نیز در مراحل فاز مطالعاتی قرار دارند که پس از انجام اقدامات لازم این شهرک‌ها نیز در استان راه‌اندازی می‌شوند، ادامه داد: این شرکت زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی استان را نیز فراهم کرده است.

بهرامی با بیان اینکه این شرکت علاوه بر توسعه صنعت در استان با افزایش اشتغال برای جوانان به رعایت الزامات زیست محیطی نیز به صورت ویژه توجه می‌کند، تأکید کرد: مباحث زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شهرک‌های صنعتی در استان در هر شرایطی رعایت می‌‌شود.

وی با تأکید بر اینکه توسعه صنعت باید همگام با رعایت الزامات زیست محیطی باشد، افزود: در حال حاضر واحد‌ها و مجموعه‌های صنعتی موجود در سطح استان ملزم به رعایت الزامات و استاندارد‌های زیست محیطی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: سلامتی و ایمنی شهروندان نباید به دلیل عدم رعایت استاندارد‌های ایمنی و زیست محیطی توسط واحد‌ها و شهرک‌های صنعتی به مخاطره بیفتد.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول