اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم عنوان کرد

مردم از دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر گلایه‌مندند/راه‌اندازی خط اتوبوس بهشت معصومه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم ساکن در نزدیکی آرامستان‌ها از دفن اموات گلایه‌مند بوده و باید مسئولان با جدیت بیشتر جلوی دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر را بگیرند.

مردم از دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر گلایه‌مندند/راه‌اندازی خط اتوبوس بهشت معصومه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان صبح امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان بهشت معصومه(س) با اشاره به خدمات ارزشمندی که کارمندان سازمان بهشت معصومه به مردم ارائه می‌کنند اظهار کرد: در سازمان بهشت معصومه خدمات بسیار مطلوبی به مردم ارائه می‌شود و اقدامات صورت گرفته در این سازمان روند ارائه خدمت به مردم در زمینه دفن اموات را تسهیل کرده‌ است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از راه‌اندازی خط اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان به بهشت معصومه خبر داد و یادآور شد: مبدأ حرکت اتوبوس‌های این خط برخی میادین اصلی شهر خواهد بود.

 

 

*ممنوعیت دفن اموات جدی گرفته نشده است

وی در ادامه ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ممنوعیت دفن اموات جدی گرفته نشده و به درستی اجرایی نمی‌شود.

ذاکریان تصریح کرد: در برخی آرامستان‌های داخل شهر که دفن اموات کاملا ممنوع است شاهد هستیم که دفن اموات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مشکلات مختلفی که در نتیجه دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر به وجود می‌آید تاکید کرد: علاوه بر مشکلات زیست محیطی و ترافیکی، مردم ساکن در نزدیکی آرامستان‌ها نیز از این وضعیت گلایه‌مند بوده و باید مسئولان با جدیت بیشتر جلوی دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر را بگیرند.

انتهای پیام/2258/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول