اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خبر داد:

پیشرفت 90 درصدی ساخت مرکز بهداشتی درمانی دوراهک

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر از پیشرفت 90 درصدی مرکز بهداشتی و درمانی دوراهک خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی ساخت مرکز بهداشتی درمانی دوراهک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی ظهر امروز در حاشیه بازدید و بررسی روند اجرایی مرکز بهداشتی درمانی دوراهک شهرستان دیّر اظهار داشت: با همکاری بسیار خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تاکید ویژه ریاست این دانشگاه عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی دوراهک با سرعت و به خوبی درحال انجام است .

وی در ارتباط با میزان اعتبار اختصاص یافته به این مرکز گفت: مبلغ 464 میلیارد ریال برای اجرای عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی دوراهک اختصاص داده شده است.

وی به نقش خیرین سلامت در توسعه فضاهای بهداشتی درمانی اشاره کرد و گفت: حاج خلیل دوراهکی با اهدا سه هزار و 500 متر مربع زمین در روستای دوراهک کمک بسیار بزرگی به عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی این روستا کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی شهدای دوراهک در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با زیربنای 375 متر مربع و با پیشرفت 90 درصدی در حال ساخت است.

فخرایی افزود: علاوه بر ساختمان مرکز بهداشتی درمانی، در این زمین ساختمان سرایداری و خانه پزشک نیز هر کدام با زیربنای 70 متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرکز بهداشتی درمانی به صورت استیجاری فعالیت می‌کند،گفت: مرکز بهداشتی درمانی دوراهک در مکان استیجاری به هزار و 471 خانوار و جمعیتی بالغ بر شش هزار و 300 نفر خدمات بهداشتی درمانی ارایه می‌دهد که با تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز فضای مورد نیاز برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی استفاده می‌شود و مشکلات بهداشتی درمانی شهروندان دوراهکی مرتفع خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به واحدهای مرکز بهداشتی درمانی دوراهک اشاره کرد و گفت: ساختمان این مرکز شامل واحدهای مختلف بهداشتی درمانی از قبیل مطب پزشک، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان، مبارزه با بیماریها، بهداشت خانواده، بهداشت مدارس، مامایی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت روان و پذیرش است.

روستای دوراهک در 18 کیلومتری بندر دیر واقع است و خانه‌های بهداشت لمبدان بالایی و دوراهک زیر مجموعه مرکز بهداشتی درمانی دوراهک است.

انتهای پیام/66003/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول