اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم:

صبا برای قهرمانی بسته شده است/ تلاش برای هشتمین برد متوالی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال صبای قم گفت: این تیم امسال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بسته شده است.

صبا برای قهرمانی بسته شده است/ تلاش برای هشتمین برد متوالی

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما جمعی از بهترین‌های هندبال کشور را در ترکیب تیم خود داریم و تا این هفته نیز اگر موفق عمل کرده‌ایم به خاطر تعصبی است که بازیکنان به تیم صبا دارند و می‌خواهند قهرمان لیگ دسته اول شوند.

وی با بیان اینکه تیم ما از آغاز بازی‌های این فصل تاکنون در تمام دیدارها پرقدرت ظاهر شده است، بیان داشت: تیم ما برای قهرمانی لیگ دسته اول بسته شده زیرا چنین ادعایی را از ابتدای فصل داشتیم و حالا برای نزدیک شدن به این هدف می‌خواهیم هیئت زنجان را در هفته هشتم شکست دهیم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه برای شکست هیئت زنجان در هفته سوم از دور برگشت لیگ دسته اول هندبال بین بازیکنان صبا انگیزه‌ بسیار بالایی وجود دارد، عنوان داشت: همه بازیکنان حاضر در تیم همدل شده‌اند که این هفته تیم هیئت زنجان را شکست دهیم.

وی با اشاره به برد تیمش برابر هیئت کرمانشاه در دیدار خانگی هفته هفتم بیان کرد: چند تن از بازیکنان تیم ما که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند در کنار نفرات جوان و با انگیزه‌ای که از میان جوانان مستعد هندبال قم در ترکیب تیم خود داریم امسال صبا را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اخوان همچنین در ادامه با بیان اینکه صبای قم از آغاز لیگ تاکنون یک نمایش برتر را مقابل رقبا در این فصل به اجرا گذاشته است تصریح کرد: این موفقیت به سبب این محقق شده که تیم ما از مهره‌های خوبی برخوردار است و حالا این بازیکنان به چیزی جز قهرمانی و صعود مقتدرانه به لیگ برتر بسنده نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم صبای قم قصد دارد صد درصد به لیگ برتر هندبال کشور صعود کند، تصریح کرد: برای ارائه نمایش خوب برابر همه حریفان خود به میدان می‌رویم و حالا موعد آن است که درباره قهرمانی در لیگ صحبت کنیم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم تاکید کرد: تیم زنجان به لحاظ مهره یکی از بهترین تیم‌های حاضر در گروه ما به شمار می‌رود اما صبای قم با تمام انگیزه به مصاف این تیم می‌رود تا هشتمین برد متوالی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول