اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی:

فارس خبرگزاری مورد اعتماد نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسا‌ن‌جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری فارس رسانه‌ای مورد اعتماد است، گفت: اخبار این رسانه موثق‌ترین اخبار کشور هستند.

فارس خبرگزاری مورد اعتماد نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی تابعی در دیدار مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس اظهار کرد: رصد خبری خبرگزاری فارس در کشور به ویژه در خراسان جنوبی همواره بالا است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس رسانه‌ای مورد اعتماد است، تصریح کرد: اخبار این رسانه موثق‌ترین اخبار کشور هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی از تعامل بالای سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی با این حزب قدردانی کرد.

تابعی رعایت اخلاق رسانه‌ای را حسن دیگر خبرگزاری فارس در استان خواند و تاکید کرد: در بین رسانه‌های کشور تاثیرگذارترین اخبار در فارس دیده می‌شود.

وی به نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس در ایام انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: این رسانه در استان شور انتخاباتی را در ایام انتخابات بسیار بالا برد.

حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس نیز در این دیدار با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های خبرگزاری فارس گفت: به زودی سایت‌های استانی خبرگزاری فعال می‌شوند.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی هم در این دیدار با تقدیر از تعامل حزب موتلفه اسلامی با رسانه‌ها خواستار تقویت همکاری‌ها در ایام غیر انتخابات شد.

احسان مداح با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه به طور متوسط 25 خبر روی خروجی خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: فارس رسانه اول خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/2248/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول