اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان های هرمزگان:

حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی مددجویان وظیفه‌ای حساس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: حفظ و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی و سلامت جسمی و روانی مددجویان وظیفه‌ای حساس است.

حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی مددجویان وظیفه‌ای حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس  از بندرعباس، ‌اکبر سلیمانی در نشست مشترک با معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان که به میزبانی زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط محیطی و نوع زندگی جمعی در زندان می‌طلبد که خدمات بهداشتی و درمانی به طور ویژه به مددجویان ارائه شود.

وی تصریح کرد: با هدف سلامت زندانیان، هزینه‌های زیاد در حوزه بهداشت و درمان در زندان‌ها صرف می‌شود که نیازمند حمایت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیر کل زندانهای هرمزگان ادامه داد: زندانیان از بدو ورود مورد معاینات پزشکی قرار می‌گیرند و مددجویان بیمار از افراد سالم جدا می‌شوند.

سلیمانی افزود: همه امکانات درمانی در زندان مرکزی بندرعباس مهیا است و مددجویانی که به خدمات تخصصی بیشتری نیاز دارند به مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن تشکر از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی به مددجویان در زندانها گفت: سلامت زندانیان مثل سایر اقشار جامعه اما با نگاهی ویژه مورد توجه مراکز بهداشتی و درمانی استان است.

محمود حسین‌پور افزود: با توجه به بازدیدهای گذشته، درمانگاه زندان مرکزی بندرعباس از امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و برای ارتقای خدمات دهی آن تلاش می‌کنیم.

در ادامه کلینیک مثلثی و درمانگاه زندان مرکزی بندرعباس مورد بازدید و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این دو مرکز مورد تقدیر قرار گرفت.

در کلینیک مثلثی زندان مرکزی بندرعباس خدماتی همچون مشاوره در زمینه‌های رفتارهای پرخطر، سم زدایی، روان درمانی بدون دارو و همچنین درمان نگهدارنده با متادون انجام می‌شود.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول