اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امورعمرانی استاندار گلستان:

آسیب‎زدگان سیل گلستان 10 روز دیگر خسارات دریافت می‎کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: کمک‎های بلاعوض خانوارهای آسیب‎دیده از سیل اخیر استان تا 10 روز آینده به حساب آنها واریز می‎شود.

آسیب‎زدگان سیل گلستان 10 روز دیگر خسارات دریافت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در نشست با تعدادی از شهرداران استان اظهار داشت: اسامی و مشخصات خسارت‎دیدگان ناشی از سیلاب برای ارائه کمک‎های بلاعوض اخذ شده است و برای دریافت اعتبارات نهایی ارائه شده است.

وی در این جلسه که شهرداران شهرهای آزادشهر، نوده‎خاندوز، نگین‎شهر، فرماندار آزادشهر، نماینده مردم شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، حضور داشتند به بررسی مسائل و مشکلات این شهرها پرداختند.

دادبود اذعان داشت: برای دیواره‎سازی رودخانه‎های منطقه از جمله آزادشهر اعتبارات ویژه‎ای در نظر گرفته خواهد شد و پیشگیری از خسارات احتمالی حوادث از جمله اهداف این طرح خواهد بود که به زودی اجرایی می‎شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد: علاوه بر این قرار شد با توافق مناسب برای انتقال میدان تیر پادگان لشکر 30 گرگان اقدام شود و این طرح نیز تا پایان امسال اجرایی می‎شود.

وی با تاکید بر نوسازی و آزادسازی مسیرهای اصلی و پرترافیک شهری گفت: تامین اعتبارات برای درخواست‎ها و نیازمندی‎های شهرداری‎ها از جمله ساخت سالن‎های چند منظوره، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و ... از عمده‌ترین موارد مربوط به این نشست بوده است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول