اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی گچساران:

قهرمانی تیم هاکی نفت گچساران در لیگ برتر دور از ذهن نیست

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی گچساران گفت: با وضعیت خوبی که تیم هاکی نفت گچساران داشته و با مدیریت خوب نفت و گاز گچساران، قهرمانی تیم هاکی نفت گچساران در لیگ برتر دور از ذهن نیست.

قهرمانی تیم هاکی نفت گچساران در لیگ برتر دور از ذهن نیست

اسماعیل پناهپوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: خوشبختانه در دور برگشت لیگ برتر هاکی توانستیم نتایج خوبی بگیریم و علاوه بر این بازی‌های زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم.

وی آمادگی کامل بازیکنان را عاملی مؤثر در کسب نتایج بسیار خوب تیم دانست و افزود: پیش از شروع دور برگشت با برنامه‌ریزی کادر فنی و در دستور قرار دادن تمرینات پر فشار، توانستیم که تیم را در آمادگی مناسبی قرار دهیم.

سرپرست تیم هاکی نفت گچساران خاطرنشان کرد: تیم ما در مجموع دور رفت و برگشت از 10 بازی خود موفق شد بدون باخت و مساوی با 30 امتیاز به مرحله بعد (نیمه نهایی) صعود کند.

پناهپوری عملکرد تیم هاکی نفت در دور برگشت را بهتر و با کیفیت‌تر توصیف کرد و ابراز داشت: نتایج بسیار عالی تیم هاکی نفت در دور رفت و برگشت لیگ برتر حاصل زحمات و تلاش‌های بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه و همه هواداران بود و امیدواریم که این نتایج در مراحل دیگر لیگ تکرار شود.

وی با بیان این‌که تیم هاکی نفت توانست با قاطعیت در گروه خود به عنوان تیم اول به نیمه نهایی صعود کند، افزود: تیم ما در نیمه نهایی باید به مصاف تیم هاکی ماشین‌سازی لرستان برود.

سرپرست تیم هاکی نفت گچساران با اشاره به این‌که تیم ما در مرحله نیمه نهایی در بازی رفت خود در برابر هاکی ماشین‌سازی لرستان مهمان خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم که در این مرحله نیز بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به فینال رقابت‌ها صعود کنیم.

پناهپوری اذعان داشت: با انگیزه و تعصبی که از بازیکنان تیم سراغ داریم، می‌توانیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم و راهی فینال رقابت‌ها شویم.

وی تأکید کرد: هدف اصلی ما رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر هاکی است و با توجه به سابقه قهرمانی‌هایی که تیم هاکی نفت در این مسابقات دارد، این امر دور از ذهن نیست.

پناهپوری یادآور شد: فینال رقابت‌های لیگ برتر هاکی کشور در تهران به صورت تک بازی برگزار می‌شود که این بازی به صورت مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد.

انتهای پیام/82010/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول