اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مطرح کرد

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی راه دسترسی به گلستان‌شهر بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: راه دسترسی به گلستان شهر بجنورد بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی راه دسترسی به گلستان‌شهر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مسعود سفیدگران اظهار کرد: در سفرهای سنوات گذشته نیکزاد، پروژه راه دسترسی گلستان شهر از محل اعتبارات خاص مسکن مهر جزو برنامه کاری این اداره کل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه لاین غربی این پروژه کاملاً به اتمام رسیده است، افزود: این پروژه در 32 متر عرض، دو باند لاین رفت و برگشت، یک آیلند چهار متری در وسط و طرفین هم‌مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی با پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد در حال ساخت است.

سفیدگران تصریح کرد: کارهای ابنیه فنی لاین شرقی این پروژه هم در چند نقطه آن باقیمانده است که با توجه به فصل سرما شاهد بهره‌برداری این پروژه در اواخر سال 91 خواهیم بود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و گفت: تمام مبلغ قرارداد 60 میلیارد ریال است که از این مبلغ 50 میلیارد ریال آن را وزارت راه و شهرسازی و 10 میلیارد ریال دیگر آن از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول